- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 11 maanden geleden door .
Aanmelden, afspraak maken bij een zorgverlener. Het is een ramp.
Het is een ramp om bij een zorgverlener in te loggen. Je moet zoveel keer gebruikersnaam, wachtwoord en ik weet niet allemaal invullen, zoveel handelingen, om tot de daadwerkelijke afspraak, invullijst te komen. Voor een oudere is het ondoenlijk geworden om zelfstandig in te loggen. Je wordt heel vaak weer terugverwezen omdat er iets niet goed is ingevuld. Je kunt maar eenmaal een mailadres gebruiken je partner moet weer een eigen mailadres hebben. Dit allemaal ivm de privacy. Elke zorgverlener heeft weer een overkoepelende brancheorganisatie die hun belangen “behartigd” door onbruikbare website te bouwen. Wellicht kunt daarin iets betekenen.
-
-
Kruispuntwegmeer dan een maand geleden
Ja dat is kenmerkend in de gezondheidszorg, en als je ergens een contactadres vind krijg je onbeduidende antwoorden die niets zeggen en je terug bent hij af.
Laatst gevraag aan een poli in het EMC of het nuttig zou zijn om voor mijn probleem een verwijzing aan te vragen of niet. Het was een poli met een voor mij onbekende naam en of behandeling methode.
Krijg je als antwoord vraag maar een verwijzing aan voor een bezoek. Zo maak je de gezondheidszorg onnodig duur en voor ons ouderen extra tijd en moeite om daar naar toe te gaan.Ja doktoren kijken wel mee om zich zelf te verrijken niet om kosten en tijd te besparen.
Bert Kruismeer dan een maand geleden
-