Registeren Inloggen
Anna Marie
Anna Marie
meer dan een maand geleden

ABNAMRO

meer dan een maand geleden

Ik heb een klacht over bereikbaarheid ABNAMRO.
Ik wil beginnen daar met internet-bankieren en dat werkt niet.
Ze hebben nog een oud telefoon- nummer van mij en kunnen mij niet bellen, zeggen ze. Ik heb ze net weer geprobeerd te bellen en hang 20 minuten in de wacht en word er dan uitgegooid ….maar word niet even teruggebeld.
Ik moet nu naar hun kantoor 50 km. vanuit mijn woonplaats met een invalidenbus. Er moet toch een andere oplossing zijn?

    • Cornelie Meij
      meer dan een maand geleden

      Ga svp naar een andere bank! Heb heel slechte ervaringen met abnamro, slecht bereikbaar, medewerkers die onvoldoende op de hoogte zijn en/of je met een kluitje in het riet sturen. Ik ben naar regiobank gegaan, erg klantvriendelijk, duidelijke en makkelijke manier van internetbankieren, en er zit nog een persoon in het (kleine) kantoor, die je makkelijk kunt bellen of bezoeken bij vragen.

      meer dan een maand geleden
    • Pammetje
      meer dan een maand geleden

      Ook slechte ervaring met ABN. Moest al weer een tijd geleden me legitimeren via internet. Ik heb dit al zo vaak gedaan maar bij ABN lukte het niet (bij mijn andere bank heb ik dat nog nooit gehoeven.) Kreeg daarna maar brieven om te bellen. 20, 16 ,13 en weer 20 minuten wachttijd. “Al onze medewerkers zijn gesprek” jaja 2 zeker! Als e me niet meer willen (wordt mee “gedreigd”…) dan maar niet Gelukkig zoals hierboven en ik van anderen ook hoorde ook klantvriendelijke banken.

      meer dan een maand geleden