RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Geranneke
Geranneke
20 dagen geleden

Butget Energie

20 dagen geleden

Beste lezers
ik heb een klacht over de wijze waarop Butget energie met de klanten omgaat.
Wij hebben voorheen bij Fenor energie contract gehad maar door dat Fenor failliet is gegaan heeft Butget Energie het contract overgenomen.
omdat het een variabel contract is geworden tot mei 2022 zaten we daar aan vast met een flinke verhoging van 70,- Euro in de maand.
Maar door de oorlog en omstandig heden zijn de gas en energie prijzen flink omhoog gegaan dat is iets wat we niet in de hand hebben.
Maar mijn klacht is dat ik bij Butget energie meterstanden maandelijks wil doorgeven om eventueel voorschot bedrag te verhogen of verlagen maar dan krijg ik in mijn butget energie account te horen dat ik dat niet kan doen.
maar omdat ik meter standen niet kan doorgeven brengen ze mij wel inde problemen dat ik niet kan zien of ik bij moet betalen of terug krijg.
Heb met klanten service gebeld die konden mij geen antwoord geven op de vraag of ik de meterstanden door kon geven.
na enig overleg van 20 minuten aan de telefoon heb ik gevaagd of ik de leidinggevende aan de telefoon kon krijgen, maar dat ging niet omdat hij/zij niet aanwezig was.
Heb toen gevraagd of ik dan meterstanden per telefoon door kon geven en dan kon vertellen wat ik aan voorschot moet betalen per maand kon dat wel kwam tot de rekensom van voorschot 350,- euro per maand.
Dat is een verhoging van 100% dit hadden ze toch wel kunnen ver komen door tussendoor meterstanden door te laten geven.

vriendelijke groet
Ik vind dat wij er melding van moeten maken dat Butget energie ons en nog meer klanten in de problemen brengt met dit soort zaken.