Registeren Inloggen
  • Dit onderwerp is leeg.
Boze reizigster
Boze reizigster
meer dan een maand geleden

geen terugbetaling teveel betaalde kosten vlucht

meer dan een maand geleden

Ik heb Flextickets gekocht bij Transavia, waarbij je de vluchten zonder kosten kunt wijzigen. Toen ik de vluchten wijzigde en de nieuwe vluchten goedkoper bleken, kreeg ik geen geld retour. Sterker nog, er werden opnieuw Flexkosten in rekening gebracht. Via Whatsapp werd mij door een Transavia medewerker geadviseerd om een claim in te dienen. Op die claim was het antwoord van Transavia dat ze het geld niet kunnen terugboeken. Ik vind dit onjuist en het is volgens mij niet waar. Ik heb per creditcard betaald, dus het teveel betaalde bedrag kan zo worden teruggeboekt. Indien u meer informatie nodig heeft om mij te kunnen adviseren, boekingsnummer en oorspronkelijke kosten e.d., hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Yvonne van Pesch-Kaptijn