Registeren Inloggen
Frank123456789
Frank123456789
meer dan een maand geleden

Innova enefgie

meer dan een maand geleden

Innova hanteert tijdens de 14 dagen bedenktijd de hoge variabele tarieven ook als bestaande klant. Mijn jaarcontract is 29-1 afgelopen. Ik wist niet wat ik moest doen: overstappen of verlengen? Meer betalen moet ik toch… In mijn innova kon ik verlengen 1 of 3 jr, MAAR daar stond niet bij dat je rekening moet houden met de 14 dg termijn en variabele tarieven…Na tel gesprek met medewerker Innova, die geen advies geven, toch maar 3 jr gekozen. Ik wil helemaal geen lang contract maar ja anders nog hogere tarieven en overstappen duurt ook 8 weken…dus geen keus…fijn! Dan verleng je voor 29-1 en dan gaat Innova doodleuk alsnog torenhoge variabele tarieven in rekening brengen als bestaande klant!!! Klachtwaardig, onacceptabel. Hier is de 14 dg volgens de wetgever niet voor bedoeld. Als ik alsnog mijn co ntract intrek dan kun je alsnog variabele tarieven rekenen. Op mijn mails en klachtformulieren wordt niet gereageerd en bellen met medewerkers heeft geen enkele zin. De cv staat inmiddels op 16 graden en is het is ijskoud. Innova bedankt.
Heel klantvriendelijk.

    • Frank123456789
      meer dan een maand geleden

      Innova heeft nav mijn reactie/klacht op klachtencompas telefonisch contact opgenomen. Tijdens dit telefoongesprek heeft innova toegezegd het 3jr contract 30-1 te laten ingaan. Dus geen variabele tarieven tijdens de 14 dg. Andere keus heb ik niet. Ga nu 2x zoveel betalen voor gas maar dat is beter dan de var tarieven. De bevestigingsmail heb ik van innova ontvangen. Jammer dat je eerst moet klagen voor een oplossing.

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Anno 2022 is het normaal dat je eerst moet klagen voor er een oplossing komt.
        En die mondigheid wordt niet altijd op prijsgesteld.

        Enfin, U heeft vrede met de verworve oplossing,

        meer dan een maand geleden