RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  zwemster 5 maanden, 3 weken geleden.

zwemster
zwemster
meer dan een maand geleden

landelijk meldpunt zorg

meer dan een maand geleden

Ik heb een klacht ingediend bij het meldpunt zorg m.b.t. een thuiszorgorganisatie. Ook het Klachtenportaal Zorg heeft dit gedaan. Er wordt o.a. misbruik gemaakt op de site van Zusters voor Zorg van het logo van het Klachtenportaal Zorg, waar ze helemaal niet bij zijn aangesloten, waardoor je als klant misleid wordt. Ik heb een mail van het Klachtenportaal Zorg ontvangen, dat het landelijk meldpunt zorg hier niets aan gaat doen. Als klant kun je dus niet achterhalen wie wel de klachtenfunctionaris van de thuiszorgorganisatie is, hiervoor heb ik weer het landelijk meldpunt moeten inschakelen die dan met een adres komen, terwijl de klant dit niet kan achterhalen. Het is heel erg dat een thuiszorgorganisatie bewust een naam op hun site vermeld waar ze niet bij zijn aangesloten zodat je als klant niet kunt achterhalen waar ze wel zijn aangesloten. N.a.v. mijn mails aan het Klachtenportaal Zorg hebben zij het landelijk meldpunt hiervan op de hoogte gesteld en tevens dat het een onoverzichtelijke organisatie is die misleidend te werk gaat. Ik heb nu een mail gehad van het Klachtenportaal Zorg dat het landelijk meldpunt hier niets aan gaat doen en ondanks vele brieven aan de thuiszorgorganisatie staat hun logo er nog steeds op. Ik vind het heel erg dat het landelijk meldpunt zorg dit accepteert en er zelf niets aan doet als het Klachtenportaal Zorg geen gehoor vindt over deze misleiding bij de thuiszorgorganisatie Zusters voor Zorg. Blijkbaar weet de thuiszorgorganisatie dat het zo werkt en is dit wellicht de reden dat ze hier mee doorgaan. De klant is de dupe, mede dankzij het meldpunt zorg dat niets hieraan gaat doen.
Als u de mails van het Klachtenportaal Zorg wil ontvangen dan kan ik u die toezenden.