- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
Otto Nederland
Goede morgen
Op 18-04-2020 heb ik online 4 eethoekstoelen besteld bij Otto en gelukkig nog niet betaald.De stoelen zijn nog steeds niet geleverd en de klantenservice is zeer slecht bereikbaar wacht minimaal 45 min.Er word nergens op gereageerd ,maar ik krijg aanmaningen over achterstand betalingen met ophoging ,maar ik heb geen achterstand .Er word al vanaf 18-05-2020 op de site gemeld dat de stoelen geleverd worden,maar ik wil het niet meer heb al andere gekocht.Otto gemeld dat ik het niet meer wil ,maar Otto zegt het kan niet geannuleerd worden de stoelen zijn onderweg.het is nu al vanaf 18-05-2020 onderweg .Zou willen dat Otto stopt met aanmaningen. Via de chat gemeld ook daar telkens de zelfde antwoorden .Graag een reactie hoe ik dit kan oplossen en zijn zo te zien op fb veel klachten over Otto.
Met vriendelijke groet,
L.Arbman