RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Andrea51
Andrea51
meer dan een maand geleden

Overlijden melden bij ABNAMRO

meer dan een maand geleden

Ik belde ABNAMRO op omdat ik een afspraak wilde maken bij een bankfiliaal om een overlijden te melden en omdat ik inmiddels de verklaring van erfrecht had ontvangen, dat meteen ook af wilde handelen en de rekening sluiten. Kreeg een bitse mevrouw aan de telefoon dat ik niet bij een filiaal terecht kon hiervoor. Ook kon ik het niet bij haar melden en moest ik apart online dit melden. Ik zou dan een paar dagen later vernemen welke papieren ze nodig hadden en op mijn vraag hoelang het dan zou gaan duren kreeg ik te horen dat het dan een paar weken ging duren voor het afgehandeld was. Ik vind dit absurd want alles had ik al bij de hand. Juist ouderen zouden naar een filiaal moeten kunnen komen om dit af te handelen, want niet iedere oudere is zo bekwaam om dit allemaal online te regelen en bovendien waarom zou dit weken moeten duren? Ik heb toen tegen die mevrouw gezegd dat ik volkomen legaal de rekening vast ging overboeken en dat vond ze niet netjes. Nou ik vind deze behandeling niet netjes. Waarom zijn er dan nog bankfilialen als je er niet eens als klant naar toe kan.