RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Kees Penninx
Kees Penninx
13 dagen geleden

Samsung kortingsactie

13 dagen geleden

Op 12 november 2020 kocht ik een Samsung tv met soundbar, aangespoord door een verleidelijke kortingsactie actie van € 800,- cashback. Het enige wat ik daarvoor hoefde te doen is de apparaten registeren. Samsung zou dan binnen 4 à 6 weken de beloofde korting overmaken. We zijn nu ruim drie maanden verder. Het enige wat ik heb gekregen zijn vervelende e-mailtjes, zoals ‘We moeten u teleurstellen.’ Want: ‘The Label is not cut out accordingly’. Hoezo kun je een label ‘not accordingly’ uitknippen? Ik heb zeven (!) keer gebeld met de klantenservice. Tot drie keer toe keer heb ik de gevraagde foto’s van de aankoopbon, uitgeknipte labels en apparaatstickers opgestuurd. Om te beginnen twee dagen na de aankoop. Vervolgens, omdat ik alsmaar niets hoorde, en op aanraden van de klantenservice nog twee keer. Een keer via Messenger en een keer via Whatsapp. Dit omdat het on line niet meer lukte vanwege een storing op het invulformulier. Herhaaldelijk heeft de klantenservice en ook de Whatapp afdeling mij nietemin verzekerd dat alle benodigde labels en foto’s in het registratiesysteem zitten. Dat ik verder niets hoefde te doen en dat alles oké was. Maar nog altijd: computer says no. Inmiddels is de actie verlopen en vrees ik dat ik kan fluiten naar onze € 800,- korting.