RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Redactie Meldpunt 3 weken, 2 dagen geleden.

Redactie Meldpunt
Redactie Meldpunt
28 dagen geleden

Stelling: “Ik trap er soms in als een verkoper mij iets veel te duurs aansmeert”

28 dagen geleden

Verkopers of webshops gebruiken soms slinkse manieren om u een product aan te smeren dat duurder is dan u van te voren wilde, of waarvan u eerst niet vond dat u het nodig had. Bent u gevoelig voor verkooptechnieken of heeft u het altijd direct door als u te maken heeft met een gladde prater, of misleidende webshop? Wat heeft u wel eens meegemaakt op dit gebied?

Reageer op de stelling:
“Ik trap er soms in als een verkoper mij iets veel te duurs aansmeert”

✔️ Eens of ❌ oneens?

  • JM de Natris
    24 dagen geleden

    H eb wel eens de neiging om het verkooppraatje te beluisteren maar mijn vrouw kapt het (gelukkig ) meteen af !
    Veel mensen zijn al belazerd heeel jammer want als jij zelf dan een goede tip hebt wat veel opleverd durven ze het niet aan helaas zo is mijn ervaring !

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

    • kristien12
      24 dagen geleden

      Nee hoor heb ik geen last van. Bij telefonische verkoop al sowieso niets en aan de deur wordt al helemaal niets gekocht. En op een website bestel ik alleen wat ik zelf van plan was bij mijn vaste shops.

      24 dagen geleden

      Geef een reactie

  • Nora51
    24 dagen geleden

    Oneens, ik ben altijd (te) argwanend.

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • JM de Natris
    24 dagen geleden

    een goed andwoord is volgens mij : stuurt u mij maar een brief en leg dan de telf neer
    of doe de deur dicht.

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • Sybren
    24 dagen geleden

    Nooit een probleem mee gehad. Wat ik niet wil kap ik af.

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • J S Koolschijn
    24 dagen geleden

    Verkooppraatjes bevatten soms complete nonsens. Luister goed, en val zo nodig de verkoper daarop aan. Liever: Koop nooit aan de deur. Meestal (veel) te duur, en service: nul komma nul.

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • bert de Jong
    24 dagen geleden

    Zelfs de consumentenbond heeft een trukendoos. Collectief CV volledig geïnstalleerd voor 1250 euro. Prima deal. AFZONDERLIJK wordt er dan een 24/7 service contract aangeboden voor de EERSTE TWEE jaar van 250 euro. ???? 2 jaar garantie met vermelding zwart op wit dat er de eerste 2 jaar geen onderhoud behoeft???? En wat blijkt: aanbieding verplicht met 2 jaar onderhoud van 250 euro. A. voel dit als koppelverkoop en/of extra verdien model. Verkoop dan voor 1500 euro inclusief 24/7 abonnement. Maar verplicht mij niet met installatie waarbij ik verplicht ben een duur abonnement af te sluiten, terwijl ik al met garantie en geen onderhoud apart 250 euro over twee jaar moet betalen. Antwoord consumentenbond: take it or leave it. Bah

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • BENZI
    24 dagen geleden

    met de bus van opstapreizen naar een demonstratie geweest van wollen matrassen.had een topper gekocht van 1298 euro en er 4 plasticflessen zeep bij gekregen,maar had de volgende dag er spijt van ,100 euro aanbetaald.heb de de aankoop aangetekend geannuleerd,nu krijg ik 50euro terug en de 4 flessen zeep moet ik 50 euro voor betalen,op internet kosten deze flessen 4,95 euro x4 =19,80 teveel betaald 30,20,euro,ook tubes met mentol gel gekocht,2 voor 25 euro 1tube 15 euro per stuk,op internet te koop voor 4,95 euro.tel uit je winst zo worden de mensen en ik ook opgelicht,( het geld is nog steeds niet terug gestord)

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

  • BENZI
    24 dagen geleden

    graag mijn foto verwijderen,ik wil niet voor iedereen te zien zijn,dank u

    24 dagen geleden

    Geef een reactie

    • Redactie Meldpunt
      23 dagen geleden

      Wij zullen de foto verwijderen. Er kan even wat tijd overheen gaan. U kunt het ook zelf doen in uw Mijn MAX-account.

      23 dagen geleden

      Geef een reactie