RegisterenInloggen
Anne T
Anne T
meer dan een maand geleden

Transavia heeft nog 750 euro terug te betalen

meer dan een maand geleden

Ik heb vorig jaar via Supersaver tickets geboekt voor Marrakesh met Transavia. Vanwege corona werd deze vlucht geannuleerd. We hebben nu een refund gehad, maar missen nog 750 euro! Klantenservice Supersaver is nauwelijks bereikbaar (meer dan een uur wachttijd, hangen op, in het Engels). Er is geen online formulier. Transavia zegt dat ze het bedrag hebben teruggestort. Is er een officiële instantie waar we een klacht kunnen indienen. Wat is jouw ervaring? Heeft rechtsbijstand zin om in te zetten?

    • MacGregor
      meer dan een maand geleden

      Een triest verhaal. Het is noodzakelijk om te schrijven en schrijven brieven van klachten naar hen, rechtstreeks naar alle instanties. Laat de situatie niet los, anders zal alles tevergeefs zijn. Ik had zo ‘ n situatie op het vliegveld, ik had geen geld, Ik vloog naar mijn ouders, en toen werd de vlucht geannuleerd, een dag later werd een terugbetaling gedaan. Gelukkig, https://onlinecasinopoint.nl/ was bij de hand, in ieder geval heb ik geld opgenomen voor mezelf voor de nacht.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

      • SuperBitch
        meer dan een maand geleden

        Topic starter heeft een serieus probleem; € 750 te weinig retour ontvangen van Supersaver terwijl Transavia wél aan Supersaver heeft betaald.
        Supersaver.nl (gevestigd in Heerhugowaard) is eigendom van Etraveli Group AB.
        Etraveli krijgt op Trustpilot in 99% van de beoordelingen 1ster.
        Waarschuwingen zijn niet van de lucht: bedrog, oplichting, “blijf er weg” lees je erg veel.
        Ik zou zeker de rechtbijstandsverzekering consulteren.

        Maar reageerdee MacGregor vindt online casino point dé oplossing voor het probleem van topic starter?!?!?!

        meer dan een maand geleden

        Geef een reactie