Registeren Inloggen
HGH Reiniers
HGH Reiniers
meer dan een maand geleden

Vlucht naar Curacao met TUI gecanceld vanwege Corona

meer dan een maand geleden

We krijgen op 27 mei een mail van TUI waarin wordt gemeld dat onze reis geen doorgang kon vinden ivm Corona. We moeten via de link die in deze mail staat laten weten op welke datum we weer op reis willen. Nou dat weten we nog totaal niet.
Wat nu te doen? Wij willen graag ons geld terug van de tickets en later in het jaar bekijken of we volgend jaar kunnen gaan. Kan TUI ons dwingen om nu al een datum te kiezen? Wie kan ons vertellen waar we onze mail naar toe kunnen sturen m.b.t. versturen klacht naar TUI?
Alvast bedankt voor de moeite.

    • HGH Reiniers
      meer dan een maand geleden

      Ik heb net contact gehad via facebook met TUI. Volgens TUI accepteert Cheaptickets geen vouchers van TUI? TUI heeft dus zelf actie ondernomen voor klanten die via andere buro’s geboekt hebben en geeft dus een mogelijkheid om rechtstreeks bij hun te boeken. De link die je leid naar de boekingssite is 1 jaar geldig. Maar ik wil gewoon van cheaptickets horen hoe hun dat gaan regelen. Geld terug of een voucher.

      meer dan een maand geleden
    • HGH Reiniers
      meer dan een maand geleden

      Update
      Cheaptickets wil de tickets die bij hun gekocht zijn en waarvan het grootste gedeelte van het bedrag door gestort zijn naar TUI aan de klanten terug betalen. Echter TUI verstrekt alleen vouchers en wil niet terug betalen aan cheaptickets. In de media lees ik dat TUI toch verplicht is om klanten terug te betalen. Meldpunt wat kunnen jullie hiermee??

      meer dan een maand geleden