Registeren Inloggen
Rogier1704
Rogier1704
meer dan een maand geleden

Voucher D-reizen

meer dan een maand geleden

Stedentrip londen in april 2020 bij D reizen wordt geannuleerd, vanwege Corona, ligisch.D-reizen bied ons een voucher aan, waar we in deze moeilijke tijd best accoord mee willen gaan maar :
1) D reizen haalt wel ff de al betaalde bemiddelings kosten van t voucher-tegoed af…. 50 euro minder.
2) De voucher moet natuurlijk gebruikt worden bij D-reizen. MAAR.. hij moet ook gebruikt worden bij de oorspronkelijke reisorganisatie EN bij de oorspronkelijke vliegtuigmaatschappij. Daar gaan we niet accoord mee, en daarom willen we ons geld terug.
3) indien je geen voucher wil, zegt D-reizen, dan kun je dat pas na 6 maanden claimen EN daarna moet je nog 1 jaar wachten op je geld. TOTAAL 1 1/2 jaar EN de bemiddelingskosten steekt D reizen daarbij nog even in eigen zak. Volgens de wettelijke regelgeving moet D-reizen na 6 maanden betalen. Geen 1 1/2 jaar !!!
4) D-reizen wenst telefonisch geen discussie hierover aan te gaan met ons als klant. Verbinding wordt verbroken.
5) D-reizen wenst de rechtsbijstand van ons niet telefonisch te woord te staan. Men moet maar een email sturen. Einde gesprek. In november 2020 eisen we ons geld terug met of zonder rechtsbijstand incl die zogenaamde bemiddelings kosten.
Nu ik overal lees dat er veel meer klachten zijn over de Corona voucher afwikkeling door D-reizen. Hun tirannieke houding hierin tegen zowel ons als de rechtsbijstandverzekering denk ik dat t goed dat ook onze klacht bekend wordt.

    • Broeders
      meer dan een maand geleden

      Met Corendon de zelfde ervaring ook als de reiziger een ernstig ongeval is overkomen en minder valide is, geen gebruik kan maken van de voucher in de toekomst weigert Corendon terugbetaling blijft alleen nog over juridische procedure dat betekend dus dagvaarden!!
      En publiciteit zoeken over dit a-sociaal handelen van Corendon!!

      meer dan een maand geleden
    • Broeders
      meer dan een maand geleden

      Ook op aangetekende brieven reageert Corendon niet.
      Aangetekende brief naar de autoriteit consument en markt een instituut voor consumenten dat 78 miljoen per jaar kost reageert met een simpele mededeling voor kennisgeving aan genomen.
      Blijkt alleen van nut te zijn voor het berdrijfsleven, doet niets voor de consumenten !

      meer dan een maand geleden