RegisterenInloggen
dragon
dragon
6 dagen geleden

Ziggo TV wijzigt per 7 december van SD naar HD

6 dagen geleden

sinds enkele dagen komt er een door het beeld lopende tekst , afkomstig van Ziggo
“Deze zender in verouderde SD kwaliteit gaat op 7 december uit. De zender is voor alle Ziggo klanten nu ook beschikbaar in HD kwaliteit. Bij vragen over uw instellingen, bel Ziggo op 0900-1884′
Informatie bij de helpdesk, kwamen de volgende oplossingen.
1: Een nieuwe TV kopen (mijn TV is 8 jaar oud, en nog prima)
2: een mediabox bij ziggo huren (meerprijs per maand, afhankelijk van het type
3: een CAM+ unit huren, (past niet in mijn TV )

Ziggo veranderd steeds hun systemen (de digitale radio, ) waardoor de klant steeds op kosten gejaagd worden.
Deze wijzigingen worden gemaakt t.g.v. Ziggo, omdat er dan meer bandbreedte (ruimte) op de kabel vrijgemaakt wordt, zodat er meer facaliteiten in de toekomst aangeboden kunnen worden.
Dus MEER winst voor Ziggo, ten koste van de klanten

    • oma100
      2 dagen geleden

      helemaal eens met de brief schrijver! ziggo jaagt alleen de klanten op kosten en niemand die hier iets tegen doet kom eens op voor de ziggo klanten max meldpunt!!!!!!

      2 dagen geleden

      Geef een reactie

    • H Schrooten
      2 dagen geleden

      Inderdaad Ziggo bepaald en de klant moet maar slikken.
      We kunnen er wel wat tegen doen hoor.
      Als we met z’n alle nu eens ons veel te dure abonnement opzeggen , misschien dat op die manier van doen zij zich wel eens achter de oren zouden krabben .
      Z e maken graag misbruik van de situatie ; en daar bedoel ik mee een goede reden om weer méér inkomsten te genereren.
      WANNEER IS GENOEG GENOEG.

      2 dagen geleden

      Geef een reactie

      • SuperBitch
        1 dagen geleden

        Het is vervelend als dingen continue veranderen.
        Helaas hoort dit bij deze moderne, technologie-afhankelijke, tijd.

        Indien u het niet eens bent met de bedrijfsvoering van een onderneming zit er maar één ding op: opzeggen en vertrekken.
        Als u geen (groot)aaandeelhouder bent heeft u nl.weinig in te brengen qua bedrijfsvoering of winstoogmerk van VodafoneZiggo.

        1 dagen geleden

        Geef een reactie