Registeren Inloggen
  • Dit onderwerp is leeg.
Hanska
Hanska
meer dan een maand geleden

Afhandeling klachten betreffende Jumbo supermarkten

meer dan een maand geleden

Op 6 december 2021 stuurde ik via een contactformulier een klacht naar Jumbo. Op dezelfde dag kreeg ik al een bewijs van ontvangst en daarna ontving ik op 7 december, 14 december, 20 december, 21 december en 28 december steeds een bericht met de volgende inhoud:

Datum 7-12-2021
Dossiernr 02598504

Geachte mevrouw Meijering,

Nogmaals dank voor het versturen van je melding. We hebben deze in goede orde ontvangen en zijn je niet vergeten!

Momenteel is het enorm druk. Het kan dus langer duren voordat we je vraag beantwoorden. Excuses voor het ongemak! We proberen zo snel mogelijk op jouw vraag te reageren.

Met vriendelijke groet,
Jumbo Klantenservice

Mijn klacht van 6 december luidde als volgt:

Ik wilde 4 potjes rode kool online bestellen van Hak. In de aanbieding: 4 voor €3,00. De gekorte prijs wordt keurig getoond in de bestelling, maar bij het uploaden van de bestelling wordt gewoon de normale prijs ( € 1,59) berekend. Niet netjes, Jumbo!!!

Tot op de dag van vandaag (5 januari) heb ik van u nog steeds geen afdoend antwoord op mijn klacht ontvangen. Dat vind ik, op zijn zachtst gezegd, teleurstellend en niet correct. Ik heb sterk het idee dat Jumbo er van uit gaat dat de klant uiteindelijk wel opgeeft en de klacht laat liggen.
Jumbo besteedt vele miljoenen aan het sponsoren van schaatsploegen, wielerploegen, autosport en het maken van grappige reclames. Het zou dit bedrijf sieren als ze een fractie van die bedragen zou besteden aan het optuigen van een efficiënte klachtendienst, die binnen korte tijd en afdoende klachten zou afwikkelen. Kunt u iets betekenen in deze zaak?