RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
JplusJ
JplusJ
meer dan een maand geleden

kleding via webmail/winkel

meer dan een maand geleden

Had op web mail van een modezaak iets gezien ,maar pc haperde en ging naar de winkel met de bestelnummers van de artikelen. Men zou het door spelen naar het hoofdkantoor. Na een par dagen kreeg ik telefoon dat ik het artikel na bericht van de zaak kon komen ophalen. Daar bleek het een totaal andere broek en kleur te zijn . Men ging zelfs zover dat men me liet ‘geloven’ dat blaauw ook wel voor groen aanzag. Ik vertelde dat er niks aan mijn ogen mankeerde en goed het onderscheid van blaauw en groen wist. Ook was het patroon anders. De nummers klopten niet met de bestelnummers. Men verzekerde mij dat de nummers echt klopte. Had zelfs aangeraden om op een side van collega te kijken naar de verschillen van de bewuste broeken, de een had bloemen patroon en de andere een grafisch patroon. Na een telefoontje van het hoofdkantoor merkte ik dat hier iets niet klopte. Waarom zou het nu anders moeten zijn dan wat ik had gezien op de webmail. Heb de broek terug gebracht naar de zaak en mijn geld terug gekregen. Heb nog wel de nummers van de artikelen, waar ik eigenlijk niks meer mee kan doen. Zijn hier weleens meer klachten over binnen gekomen, (niet van deze zaak)waar artikelnummers niet over heen komen met het bestelde ?
Heb er een raar gevoel van over gehouden en ga na dit voorval liever naar een winkel.