Registeren Inloggen
  • Dit onderwerp is leeg.
Chantal2
Chantal2
meer dan een maand geleden

Klm ticket via d-reizen

meer dan een maand geleden

Maart 2020 heb ik bij d-reizen twee losse klm tickets geboekt. Het gaat echt om 2 tickets zonder verblijf, zonder pakketteis.

De vluchten waren in april heen en mei terug naar schiphol.
Vanwege covid was de reis geannuleerd en heb ik een voucher gekregen.
Oktober 2020 heeft d-reizen aan klm het geld van de voucher terug gevraagt en klm heeft hier akkoord aan gegeven.

Helaas vanwege de huidige situatie van d-reizen heb ik zoals vele het bedrag van de voucher niet terug gehad en is mijn voucher inmiddels verlopen.

Net zoals vele word ik ook door klm van het kastje naar de muur gestuurd en verwijst klm mij naar de curatoren van d-reizen.
Nu is het zo dat klm hoe dan ook verantwoordelijk blijft voor de terug betaling en bij verlopen van de voucher dient klm zelf het bedrag terug te balen.

Zelfs een klacht indienen helpt niet en klm blijft bij hun eigen standpunt en dat betekent volgens klm dat de curatoren de betaling moeten doen.

Wat zijn mijn rechten hier in en wat kan ik nu het beste doen?