RegisterenInloggen
kuikkie
kuikkie
17 dagen geleden

Postnl

17 dagen geleden

Mail postnl dat ik niet thuis was. Hoe komt postnl aan mijn
e -mailadres? Postnl is niet te bereiken voor vragen tel. Nr. Niet te vinden op de site. Als wel een tel.nr. hebt is het te druk en wordt het gesprek verbroken.

    • Debree
      17 dagen geleden

      Het is gewoon een nepmail. U weet hopelijk zelf of u een pakket verwacht of niet. Bij mijn weten stuurt postnl nooit mails. En ik ontvang toch heel wat pakketten. Ik zeg: weggooien en doorleven.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Gerard67
      16 dagen geleden

      Inderdaad PostNL stuurt nooit emails . Als je niet thuis bent stoppen ze meestal een kaartje in je brievenbus . Onbetrouwbare emails niet op reageren maar gewoon wissen . Er is een levende handel in persoons gegevens waaronder ook email adressen niets is meer te vertrouwen .

      16 dagen geleden

      Geef een reactie

    • benoiken
      15 dagen geleden

      Ik lees hier allerlei onjuiste info over POSTNL-emails

      PostNL heeft van heel veel email adressen!
      Hoe komen ze eraan?
      Heel simpel via de webshops.
      Naast het emailadres hebben ze vaak ook tel en/of mobiel nummer.
      PostNL ontvangt al die info via de software die de adressen en trackingnummers aanmaakt.
      Ikzelf werk ook via POSTNL dus ik had een screenshot genomen om te laten zien, maar ik zie hier nergens een optie om deze te uploaden.
      Opgelet:
      De eerlijkheid gebied me te zeggen dat een webshop niet verplicht is om email/mobiel door te geven, maar ik ben ervan overtuigd dat velen dit doen tijdens het aanmaken van een verzendlabel.

      g

      15 dagen geleden

      Geef een reactie

    • denktenk
      15 dagen geleden

      Hopelijk leest de klantenservice van Postnl deze discussie en kunnen zij een afdoend antwoord geven.

      15 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Superbitch
      14 dagen geleden

      Klachtenkompas/reactie Postnl;
      Een aantal grote Postnl-klanten maakt gebruik van notificaties.
      Dit betekent dat u een SMS of e-mail krijgt over een te ontvangen zending.
      De afzender heeft in de software van PostNL het e-mailadres of telefoonnummer doorgegeven.
      Met dit bericht kondigt Postnl aan wanneer u deze zending kunt verwachten en u krijgt verdere updates over de bezorging.
      Zo’n e-mail wordt niet actief door PostNL verzonden, dit gebeurt alleen in opdracht van de afzender.
      U ontvangt alleen e-mails met updates over uw zendingen als u een PostNL-account heeft en de verzendende partij bij het creëren van een verzendlabel uw e-mailadres aan PostNL doorgeeft. 
      PostNL houdt zich aan de geldende privacywetgeving met inachtneming van de AVG.
      De privacyverklaring – terug te vinden op https://www.postnl.nl/privacy-verklaring/ – is omstreeks 24 mei 2018 geactualiseerd naar aanleiding van de invoering van AVG.
      Bij punt 2 van het kopje ‘Wat doen we met uw persoonsgegevens?’ wordt aangegeven dat uw gegevens gebruikt kunnen worden om u per e-mail op de hoogte te stellen over de status van uw bestelling.

      14 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Gerard67
      13 dagen geleden

      Zo als het er aan toe gaat zou dit niet zo mogen zijn , als een klant van een web-shop gegevens invuld dan is het niet de bedoeling dat via via postnl het email adres van de klant bekend word , want de klant heeft alleen de webshop benaderd en geen toestemming gegeven aan postnl mits dat uitdrukkelijk op de web-shop word vermeld . Het kan niet zo zijn dat als je zaken doet met Pietje je gelijktijdig zaken doet met Klaasje .

      13 dagen geleden

      Geef een reactie