Registeren Inloggen
  • Dit onderwerp is leeg.
Conny Verbeek
Conny Verbeek
meer dan een maand geleden

Problemen mat TIX NL over een KLM ticket

meer dan een maand geleden

Ik heb lang geleden een KLMticket gekocht via TIX NL.
Nu is die ticket al 2 keer omgezet naar een andere datum door Corona.
De vorige keren is die omzetting gedaan door de KLM en altijd inorde gekomen, ook al koste dat veel moeite.
Nu geeft de KLM niet thuis en zegt dat ik het maar met TIX NL moet uitvechten om de ticket naar volgend jaar januari om te zetten. Het gaat om bijna €2000.
Alleen die Firma TIX.nl is onbereikbaar. Je krijgt een standaard mail dat het in behandeling wordt genomen maar er gebeurd niets.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar.
Ik vind het heel vervelend dat een KLM ticket weliswaar bij een tussen persoon niet gewoon door de KLM omgezet kan worden naar een andere datum.
Het heeft me al heel veel tijd aan de telefoon en WhatsApp gekost, maar het lukt me niet.
Mijn man en ik worden er heel verdrietig van.
Kunt u ons helpen!
Vriendelijke groeten,
Conny van der POll-Verbeek