RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
mvdu
mvdu
11 dagen geleden

Problemen met Roompot

11 dagen geleden

Beste,

Ik had een vakantiewoning bij Roompot gehuurd voor de periode van 30-04-2021 tot 03-05-2021. Deze was betaald met een voucher van Roompot, verkregen na de eerste corona periode. Bovenop deze voucher moesten we nog €220,- bijbetalen wat op een totaal uit komt van €1370,-. Wij hebben zo lang als het mogelijk was gewacht met de restbetaling tot dat de Roompot een brief stuurde met de waarschuwing dat de huurovereenkomst geannuleerd zou worden als we niet de restbetaling zouden overmaken. Gebeld met de servicedesk en uitgelegd waarom we het rest bedrag niet wilde betalen, dit ivm de persconferentie van de regering. Na druk vanuit de Roompot heb ik toen toch het bedrag overgemaakt. Nu krijg ik de mededeling dat ik voor een bedrag van €1234,-, de anderen kosten a €146,- vielen hier buiten, een nieuwe boeking moet/mag doen met de opmerking dat terugbetaling bij een goedkoper verblijf niet gerestitueerd wordt. Bijbetaling was geen probleem. Dit is ” lachen” bijbetalen in hun voordeel mag maar de klant is de dupe als het goedkoper is. Maar ja we gaan verder. Vandaag geprobeerd om een nieuwe boeking te regelen, het is uiteindelijk best een gedoe om met 3 gezinnen tot een datum te komen. In de periode van 03-12 2021 tot 06-12-2021 wilde ik een huisje boeken in het park Resort Arcen. Volgens de regels van Roompot mag je dit aanvullen met extra’s, voor mij dus tot een bedrag van €1234,-. Wat schetst mijn verbazing bij het boeken:
1. Ik mag maar tot een bedrag van €150,- extra boeken.
2. Ik wilde 2x ontbijt voor 11 personen en 1x Gourmet voor 11 personen erbij boeken, echter dit was niet mogelijk aangezien het geen park van Roompot is. Hoe “mooi” kun je het maken.
Ik kreeg het volgende voorstel, ik kon boeken voor een bedrag van €988,- en dan zou men het restbedrag laten staan voor een volgende boeking. Denkt men nou werkelijk dat ik hier weer ga boeken, ik dacht het niet.
Ik moet dus nu weer iets gaan zoeken binnen Roompot wat ook van Roompot is zodat ik niet mijn euro’s kwijt ben. Het slaat totaal nergens op. Gezien al deze perikelen zou ik het liefst bedrag gerestitueerd willen krijgen.
Mijn vraag aan u is wat zijn voor mij de mogelijkheden.

Met een vriendelijke groet,

Math van Duurling,
Cuypersdaal 2,
6228GX Maastricht,
Mobil: 0618210437