RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
vavVeen
vavVeen
meer dan een maand geleden

Vergoeding voor niet leveren

meer dan een maand geleden

Ik heb een alles in 1 abonnement voor internet, tv en telefoon bij YouFone. Eind mei jongstleden ben ik verhuisd. De verhuizing heb ik tijdig eind april doorgegeven. Tevens heb ik melding gemaakt van de verhuizing naar een ander netnummer.
Pas een maand later, 22 juni 2021, kan ik gebruik maken van mijn vaste telefoon. Direct na mijn verhuizing heb ik contact opgenomen met YouFone over het niet kunnen bellen. In eerste instantie zou het aan KPN liggen, vervolgens moest ik gewoon maar even wachten en uiteindelijk heeft het al met al een maand geduurd omdat YouFone na de verhuismelding heeft nagelaten een nieuw telefoonnummer voor mij aan te vragen.
Voor het ontbreken van een telefoon gedurende de periode van een maand biedt YouFone een vergoeding van € 1,00.
Mijn extra (mobiele) telefoonkosten gedurende deze maand van € 25,00 willen zij niet vergoeden.
Hoe om te gaan met de houding en het aanbod van YouFone?