Aangemaakte reacties
-
-
Pinkelotjemeer dan een maand geleden
Voor PostNL is de klant alleen geen koning meer, maar noodzakelijk kwaad. Ze kunnen niet zonder ze.
Gelukkig nu sinds enige jaren een zeer betrouwbare bezorgster. Maar ik merk tegelijk, dat post inderdaad vaak pas laat aankomt, al dan niet met een herstel-etiket. Ook betreft dit spoedpost.
Wel ervaar ik zeer grote problemen met pakketbezorging. De bezorger WEIGERT simpelweg de pakketten aan huis te bezorgen, en als je deze er op aanspreekt, krijg je nog je pakket niet. Zijn motivatie: “Alleen zo krijg ik jullie zover, dat jullie standaard alleen nog maar op pakketpunten laten bezorgen”. Vervolgens wordt het ( vaak pas een paar dagen later.. gebracht naar een ophaalpunt, dat voor werkende mensen niet bereikbaar is in de openingsuren, omdat zij alleen kantoortijden aanhouden ). Er wordt nog niet eens een pakketpunt in de buurt van huis gekozen, maar een pakketpunt meerdere kilometers verder weg… Het pakketpunt geeft daarnaast aan, dat je maar 1 pakket per dag mag ophalen. Dus als er al meerdere liggen, krijg je die niet mee… En dan heb je al extra vrij moeten opnemen van je werk Om het op te KUNNEN halen… De meeste pakketten worden dan ook door het pakketpunt linea recta terug naar de afzender gesuurd, omdat hij weet, dat jij toch qua tijd geen mogelijkheden hebt het op te halen. Ook heeft hij inmiddels al aangegeven om ze nog niet eens meer in ontvanf=gst te nemen, maar er gelijk retour afzender van te maken, met als reden “ONBESTELBAAR” . Klagen bij PostNL helpt niet, want bezorgers zijn heilig. Je merkt wel dat ze er op aangesproken worden ( ze komen persoonlijk hun beklag doen bij je op zeer agressieve manier. Dan weten ze je wel te vinden ) PostNL geeft aan, dat ze niet meer kunnen doen, en dat je het maar te slikken hebt, dat je je pakketten niet krijgt En dat je daarbij ook je geld, dat je betaalt hebt voor de pakketten ook kwijt bent deert hen niets. Hun commentaar: Dan moet je maar niets bestellen, wat via een pakket geleverd wordt…
PostNL moet hoognodig eens van hogerhand tot de orde geroepen worden. Ze hebben een bezorgplicht, maar weigeren die na te komen. En maar klagen, dat er te weinig verzonden wordt, zodat de prijzen weer verder omhoog kunnen, en steeds verdere slechtere bezorging leveren ( al kan het op het moment niet slechter meer ).
Overigens is de bezorging van aangetekende post / pakketten ook een grote ramp. ( ook door de pakketbezorger ) . De post wordt door de bezorger afgetekend met valse handtekeningen ( vaak nog de namen verkeerd geschreven ook ), maar de post / pakketten krijg je niet. Waar ze blijven ? Niemand die het weet. PostNL reageert hierop met: “maar het is afgetekend, dus je moet het hebben. Je mag daarover niet klagen”. Als je aangeeft, dat het geen handtekening van jouw is, dan geven ze aan, dat dat niet te controleren valt en dat het dus jouw verantwoording is. Zij weigeren hier de bezorger op aan te spreken. Hij moet op deze manier al vele pakketten en zeer persoonlijke post achter over gedrukt hebben.
HET WORDT TIJD, DAT POSTNL TOT DE ORDE GEROEPEN WORDT!meer dan een maand geleden -
Pinkelotjemeer dan een maand geleden
Beste Charo50.
Alles riekt natuurlijk naar oplichting, en / of het stelen van gegevens.
Los daarvan, moet iemand NOOIT een hoorapparaat kopen via internet, omdat de instellingen nauwkeurig ingesteld moeten worden via een audicien. Het geeft zoveel meer plezier van het toestel! Er zijn echter ook ( m.n. grote ketens ) die claimen hoorapparaten “aan te meten” door een audicien, wat echter niet klopt. Deze opticien is er vaak alleen op papier, en is ook makkelijk te checken, doordat ze van veel te veel filialen de audicien zijn. Goede tip hiervoor: check VOORAF of de audicien STAR-geregistreerd is, en daarnaast moeten in het filiaal, de winkel waar u komt, de registratie’s duidelijk zichtbaar voor iedereen ophangen. Als dit niet zo is, zal een hoortoestel ook nooit goed afgesteld worden, en daarnaast hebt u kans, dat u zelfs met een hoortoestel wordt opgescheept, waar u niets of bijna niets hebt.meer dan een maand geleden -
Pinkelotjemeer dan een maand geleden
Uiteraard is dit een optie. Maar door de vele meldingen kan er vaak niet worden gehandeld ( zie ook hiervoor hun site http://www.fraudehelpdesk.nl ) Als er echt van iedere “valse” mail dit wordt gemeld, kunnen zij al helemaal niets meer. Het belangrijkste blijft opletten. Want mails kunnen er zeer verraderlijk uitzien. Vaak kun je ze wel herkennen aan het e-mail adres waarmee het verzonden is. Als je dit mailadres niet herkent: NOOIT openen en / of er ergens op klikken. Dan ben je echt het haasje.
meer dan een maand geleden -
Pinkelotjemeer dan een maand geleden
Zeer slechte ervaringen met Promovendum m.b.t. een autoverzekering. Jaren terug, is mijn auto gestolen en direct erna gebruikt voor inbraak bij een bedrijf. Helaas voor de dieven, stond alas op camera en trad de politie gelijk op. Echter staken de dieven hierop de auto in de brand, en zijn hierop gevlucht ( en later alsnog gepakt ). Het autowrak is total loss verklaard. De verzekering wilde echter ( nog )niets uitkeren. Ik kreeg te horen, dat ik maar minimaal een half jaar moest wachten, berekend, vanaf 3 maanden na melding van diefstal van de auto… Ondertussen verviel mijn recht van 3 dagen een “gratis” huurauto, want mijn auto was ten slotte teruggevonden…..
M.a.w. promovendum geeft totaal NIETS om mensen, en is ook niet bereid geld uit te keren. Ik heb om mijn geld te krijgen, een advocaat via de rechtsbijstandverzekering in de arm moeten nemen. Toen de deadline verstreek voor welke datum ze uiterlijk over de brug moesten komen ( met dreinging dat er dan echt een rechtzaak zou worden gestart ), kwamen ze eindelijk over de brug.
meer dan een maand geleden
-