Registeren Inloggen
Rob H
Rob H
meer dan een maand geleden

24/7 afvoerverstopping service

meer dan een maand geleden

Helaas had ik vorige week een verstopte afvoerbuis nadat ik een HR ketel heb laten installeren. Degene die hem plaatste gaf aan dat het niet door hem kwam. Na twee dagen dweilen en emmertjes legen heb ik via google een loodgieter gezocht. Website was goed verzorgd, hoewel de kosten niet duidelijk beschreven waren. Binnen een uur zouden ze er zijn, dat werden er drie en toen was het 21.00 uur. Via een tablet werd er snel een toelichting gegeven op de kosten. Met voorrijkosten en bij akkoord was het starttarief al 199 euro. Om een lang verhaal in te korten; na ongeveer twee uur en heel veel rotzooi gemaakt en de leiding laten overlopen waardoor ik overal in huis water langs de muren had lopen, een grote bek kreeg als ik iets vroeg of ergens wat van zei, was het eindbedrag 923 euro. Met vermelding op de bon: probleem niet opgelost, geen garantie en we komen er niet voor terug. Het bedrijf heet afvoerverstopping/ Riool ontstoppingservice hilversum. Op de bon stond red one & installation. Trap er niet in mensen. Had ik deze website vooraf gevonden had ik het misschien anders gedaan. Maar die lui spelen erop in dat je 1. stress hebt en slecht nadenkt 2. in de rotzooi zit en zo graag ervan af geholpen wil worden.

    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Dus 923 euro. moest u betalen voor een probleem met de afvoer terwijl het probleem niet verholpen is begrijpt ik dat goed ? Want u schrijft probleem niet opgelost, geen garantie en we komen er niet voor terug.
      Tja dit riekt toch naar cowboys en geen echte vaklieden als je het mij vraagt .

      meer dan een maand geleden
      • Rob H
        meer dan een maand geleden

        Inderdaad cowboys met een schitterende website en vage communicatie ter plekke.

        meer dan een maand geleden
    • Debree
      meer dan een maand geleden

      U bent helaas de nummer zoveel honderdste die wat googlet en genoegen neemt met wat vage opmerkingen over de kosten. Als u ook maar iets volgt van kassa en radar dan kunt u een hele club van medeslachtoffers samenstellen. Uw waarschuwing heeft dan ook weinig zin, omdat die bedrijven juist blijven profiteren van mensen zoals u. Helaas helaas.

      meer dan een maand geleden
      • Rob H
        meer dan een maand geleden

        Hoe bedoeld u, mensen zoals ik? Klinkt een beetje denigrerend eerlijk gezegd.

        meer dan een maand geleden
    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Als u dat zo vindt is dat prima. U klikt. Ik niet.

      meer dan een maand geleden