Registeren Inloggen
vacca 1945
vacca 1945
meer dan een maand geleden

Abbott free style libre laat klanten stikken

meer dan een maand geleden

Sinds 9 juli geeft reader 50 foutmeldingen sensorfout. Vier maal sensor moeten vervangen na 3 a 4 dagen. Accu na 1 dag leeg. Reader moet constant aan de lader aangesloten zijn. Reader kan geen verbinding met computer maken. Gemeten bloedsuikerwaarden gemeten met sensor en gemeten met teststaafje verschillen substantieel (bijvoorbeeld 6,4 en 8,4) Reader is kennelijk kapot.

Klantenservice weigert mij een nieuwe reader te sturen. Moet eerst 14 dagen proberen of hij het misschien toch nog doet. (Reader is op internet te koop voor 13,95 euro plus verzendkosten).

Medewerker weigert mij door te verbinden met hogere functionaris. Na gesprek van anderhalf uur waarbij ik alle 50 foutmeldingen moet doorgeven. Ik ben 77 jaar en heb slechte ogen (staar) en moeite om mijn vingers te bewegen.

Ik moet maar een mail sturen. Ik moet maar een mail sturen en na elke foutmelding bellen (50 keer in twee weken) Echt schandalig hoe je behandeld wordt door Abbott.

Ik heb inmiddels 2 readers van 13,95 euro besteld. Te gek voor woorden hoe Abbott een diabetes patiënt laat stikken. Is dit nu de Franse slag van een frans bedrijf.

Ik stuur de klacht ook naar Klachtenkompas consumentenbond, Max, Radar, Varabnn Kassa en de klantenservice Abbott

Ik wil onmiddellijk een nieuwe reader opgestuurd krijgen die wel werkt. Met goede accu en die ook uit te lezen is door de computer. Excuses voor wantrouwende houding voor apparaat van 13,95 euro te koop op internet, Ik gebruik al 5 jaar de sensoren Abbott heeft al meer dan 120 sensoren aan mij verkocht. Ze verdienen dus meer dan genoeg aan mij.

    • vacca 1945
      meer dan een maand geleden

      Graag oplossen

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Vaca1945,
        Ik heb eerst opgezocht wat de Abbott free style libre is.
        En vervolgens eens gekeken naar de reviews: u bent zeker niet de enige die problemen heeft met de Abbott free style libre én de klantenservice.
        Ik raad u aan uw medisch specialist en/of diabetes verpleegkundige te informeren inzake de problemen die u ervaart met de Abbott free style libre; wellicht is er een passend alternatief.
        Dan de klantenservice en de trage afhandeling van uw (terechte) klacht.
        Stuur een aangetekende brief (met handtekening voor ontvangst) aan Abbott B.V. klantenservice Diabetescare (Wegalaan 9, 2132 JD Hoofddorp) waarin u de problemen duidelijk formuleert alsmede de door u gewenste oplossing. Voeg zoveel mogelijk (kopie)bewijsmateriaal toe.
        Geef een redelijke termijn (bijv.10 WERKdagen) om deze schrijnende kwestie op te lossen.
        Dezelfde brief stuurt u per reguliere post en, ingescand, per mail.

        Kleine tip; ik begrijp uw boosheid maar probeer de brief zakelijk te houden en hou u verre van insinuaties omtrent het personeel dat u, naar uw beschrijving, niet bepaald netjes behandeld heeft.
        Want: u vangt meer vliegen met stroop dan met azijn😉.
        Ik wens u veel succes & I keep my fingers crossed.

        meer dan een maand geleden
      • Trum
        meer dan een maand geleden

        Vaca45 heeft een redelijke termijn gesteld: onmiddelijk een nieuwe reader!
        Het gaat niet om een schilderijtje of een bloempot voor op het balkon met een krasje. Het gaat om suikerziekte. Gezondheid. Leven en dood.
        Met de vuist op tafel slaan is het enige dat helpt bij dit soort misselijke bedrijven met klantenterror ipv klantenservice.

        Sommige clichés zijn overigens niet erg doordacht. Stroop en diabetes is een slechte combinatie. Wie weet hoe TS stroop mist. Dat moet je niet inpeperen.

        NB: mijn andere reactie was de eesrte reactie op het onderwerp, maar superbitch heeft een slinkse truc om bovenaan te staan.

        meer dan een maand geleden
    • Trum
      meer dan een maand geleden

      Mijn advies: mail sturen en verzoeken de mail door te sturen naar een leidinggevende.
      Als de eerstelijns klantenservice dat weigert, dat figuur vragen waarom hij/zij te stom is om een mailtje door te sturen. Zelfs een resusaapje kan je aanleren op de knop ‘doorzenden’ te drukken.
      Dan bent u niet aardig en gaan ze janken/klagen bij de chef. Die neemt dan wel contact met u op.
      Niet de elegantste manier, maar ik heb daar redelijk wat keren succes mee geboekt.

      meer dan een maand geleden