RegisterenInloggen
Cornelie Meij
Cornelie Meij
14 dagen geleden

ABNAMRO, rampenplan…

14 dagen geleden

Sinds april ben ik bezig mijn uitgebreidere bankrekening terug te schroeven naar een basisrekening. Op de website kom ik er niet uit. Ze willen wel nieuwe producten aanbieden, maar terugschroeven…. Ho maar! Regelmatig gebeld, gechat, steeds wachten wachten wachten, dan te woord gestaan door medewerkers die niet zijn opgeleid en niet weten wat ze zeggen en wat de gevolgen zijn voor de ‘klant’. Een bankfiliaal is hier niet meer…
Ik heb nog steeds niet wat ik wil èn betaal nog steeds te veel!

    • Debree
      13 dagen geleden

      Misschien eerst een basisrekening openen en dan uw uitgebreide rekening opheffen?

      13 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Cornelie Meij
      9 dagen geleden

      Dat is een idee, maar aan mijn bankrekening zit een hypotheek gekoppeld, en dan krijg ik daar weer problemen mee. Tot nu toe is er bij ieder contact iets toegezegd, maar nooit nagekomen. De creditkaart zou opgezegd zijn, maar dat was niet zo, 1 bankpas zou verdwijnen, maar ook dat ging niet goed. Toen uiteindelijk een bankpas was opgezegd, bleek juist aan deze de leefrente gekoppeld, dat hadden ze toch kunnen melden, dan was gekozen voor de andere bankpas! Nu heb ik geen inzicht meer in de leefrente. Op mijn vraag hierover is toegezegd een papieren afschrift te sturen: niet gebeurd!
      Het begint er op te lijken, dat ik mijn hypotheek moet oversluiten bij een andere hypotheek verstrekker, en dan de bankrekening opzeggen.
      En dat allemaal omdat men van de abnamro niet in staat is onze bankrekening terug te schroeven naar een basisrekening!

      9 dagen geleden

      Geef een reactie