- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
Actie AH/Roompot
D.d. 19 februari heb ik via AH meegedaan met de actie Roompot/AH ad Euro 129,00 en heb diezelfde dag een boeking gedaan bij Roompot vakantiepark “De Katjeskelder” voor d.d. 20 April 2020.
Wegens adviezen van de regering enz.. i.v.m. covid-19 heb ik deze boeking moeten annuleren. Het park is nu inmiddels gesloten. Ik heb AH telefonisch benaderd met de vraag om dit bedrag te retourneren aan mij, of een voucher te ontvanger. Een mail (no reply) teruggekregen, dat ik dit met Roompot moet afhandelen. Telefonisch contact opgenomen met Roompot om een recreatie voucher te ontvangen om volgend jaar 2021 opnieuw te kunnen boeken. Dit bleek voor deze actie niet mogelijk helaas. En voor het bedrag terug te ontvangen wees Roompot mij terug naar AH.
Mijn standpunt is nu, dat ik vind, dat AH nu wel heel gemakkelijk geld int van de deelnemers aan deze actie.
Ik sta nu met de rug tegen de muur, weet niet meer hoe nu te handelen, bovendien is dit behoorlijk klantonvriendelijk.
Het is nu een principekwestie voor mij geworden, vooral door het feit, dat ik machteloos ben en ik mij niet gehoord voel.