RegisterenInloggen
egroen
egroen
meer dan een maand geleden

AEG laat je niet in de steek…. Maar de service is een zooitje.

meer dan een maand geleden

Op 29 mei jl. heb ik een stofzuiger met toebehoren besteld bij aeg.nl en 318,74€ overgemaakt.
Ik kreeg helemaal geen bevestiging van de koop. Dus heb ik ze een e-mail gestuurd, want ik had de stofzuiger op 1 juli nodig.
Geen bericht terug.
Weer e-mail verstuurd, en ook nog gebeld, het antwoord op mijn vraag was: “vanwege een technische storing…. Blablablabla..”
Ik heb toen meteen de koop per e-mail en -telefonisch geannuleerd, en er ook een bevestiging van ontvangen.
Het overgemaakte geld, 318,74€ zou “gauw” op mijn rekening teruggeboekt zijn was hun belofte.
Het is inmiddels 21 juli en na, vele e-mails (die niet eens meer werden beantwoord) en vandaag de 21e keer dat ik ze heb gebeld, met de vraag waar mijn geld blijft, klonk het antwoord heel erg geïrriteerd, “dat ze er mee bezig zijn, want het ligt niet aan hen maar aan de andere afdeling die erover gaat” (?!)
Is dit de normale gang van zaken voor zo’n groot bedrijf? (Electrolux)

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Egroen,
      U heeft uw bestelling herroepen.
      Ik neem aan dat u dit schriftelijk heeft gedaan binnen 14 dagen na plaatsing van uw bestelling (29.05.2022).
      Electrolux is, conform hun voorwaarden, verplicht terug te betalen binnen veertien (14) dagen na de dag waarop Elektrolux op de hoogte is gebracht van de beslissing van u om gebruik te maken van uw herroepingsrecht.
      Uit uw relaas blijkt echter dat Elektrolux dit niet doet (en ook het product niet heeft geleverd).

      Ik raad u aan om een aangetekend schrijven te sturen aan Elektrolux, afd. Consumersales, Vennootsweg 1 2404 CG Alphen aan den Rijn waarin u om terugbetaling van de door u betaalde koopsom binnen 10 dagen verzoekt.
      Uiteraard o.v.v. het (herroepen) ordernummer, met herroepingsbrief/-mail én alle geprinte mails vanaf plaatsing order én betalingsbewijs.

      In de verkoopvoorwaarden van Elektrolux staat dat (=quote): ‘Electrolux zal de ontvangst van elk verzoek, elke vordering of klacht bevestigen binnen de twee (2) werkdagen en zal proberen om dit daarna zo snel als commercieel redelijkerwijs mogelijk op te lossen’.

      Ik wens u veel succes en hoop weldra hier de afloop van uw klacht te lezen.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie