Registeren Inloggen
vandinther
vandinther
meer dan een maand geleden

afspraak

meer dan een maand geleden

ABN wil geen afspraak regelen van man tot man maar alleen voor een beeldspraak.
Diverse keren uitgelegd dat wij alleen maar zijn geholpen met een mondelinge afspraak en niet met beeldspraak wordt negatief op gereageerd en zou niet mogelijk i.v.m. corona maar wel ter plaatse ABN kantoor met beeldspraak ?
Advies ABN adviseur inschakelen wat natuurlijk geld kost wat niet onze bedoeling is. Wil graag verdere stappen ondernemen.

    • J S Koolschijn
      meer dan een maand geleden

      Weggaan bij die bank. ABN is berucht. Een bank behoort een “vertrouwenspersoon” te zijn, een dergelijke domme handelwijze schrikt een potentiële klant alleen maar af.

      meer dan een maand geleden
    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Bij de ING schijnt het “gratis persoonlijk financieel advies ten kantore” ook schier onmogelijk te zijn.
      Knab deed het al niet (=internetbank).
      Mwah, dat zal een zware dobber worden voor heel veel mensen (ook voor u maar ook voor mij, want ik wist het niet).

      Succes en dank u voor het aan de kaak stellen van dit probleem.

      meer dan een maand geleden