RegisterenInloggen
kruidenvrouwtje
kruidenvrouwtje
23 dagen geleden

AH persoonlijke bonus aanbiedingen

23 dagen geleden

Kunt u AH tot de orde roepen dat ze senioren die het al niet breed hebben in de kou laten staan als ze niet meedoen met het smartphone en app gedoe? Ik begrijp dat je voortaan alleen nog je persoonlijke bonus aanbiedingen krijgt als je de app gebruikt. Het zegel sparen is ook al naar de app verhuisd, wat is het volgende?

    • Dagmar27
      23 dagen geleden

      Kruidenvrouwtje,
      U stelt de vraag: wat is het volgende?
      Nou cash in de ban, vervolgens de pinpas, dan de kassamedewerk(st)er.
      Rest u alleen nog de zelfscan en betalen met uw smartphone.
      Alles om uw (privacy)gegevens te verkrijgen….

      23 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Gerard67
      22 dagen geleden

      Kruidenvrouwtje
      Tja het is niet normaal van die grootgrutter . Zij hebben natuurlijk een grootaandeel in supermarkten en maken toch een soort van misbruik van jouw persoonlijke gegevens , zogenaamd makkelijk per smartphone maar je word als het ware ingelijft bij de club met toezending van reclame naar je phone . Niet iedereen zit daarop te wachten nietwaar .

      22 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Gerard67
      22 dagen geleden

      Feitelijk komt het hierop neer dat AH een soort van macht heeft maarja die word in dit geval misbruikt moet ik concluderen .

      22 dagen geleden

      Geef een reactie

    • CarelD
      17 dagen geleden

      erg bewerkelijk allemaal in de winkel en het was zo eenvoudig met de persoonlijke bonus aanbiedingen. Nu volgt AH het systeem van de Lidl terwijl het vorige systeem zo goed werkte.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • FRATER
      17 dagen geleden

      De persoonlijke bonusaanbiedingen via de mail blijven (voorlopig) ook gewoon bestaan.
      maar via de app krijg je er méér EN heb je keuze in de aanbiedingen.

      Het is strikt genomen een soort van discriminatie , want men maakt een overduidelijk onderscheid tussen de klanten die wel en/of geen gebruik maken van de digitale mogelijkheden.
      Misschien het hoofdkantoor bellen/schrijven en hen wijzen op het discriminerende aspect van hun handelen.

      17 dagen geleden

      Geef een reactie

    • joziena
      16 dagen geleden

      Direct na ontvangst van de e-mail van AH waarin werd aangekondigd dat voortaan de persoonlijke bonussen alleen via de app op de smartphone getoond konden worden heb ik bij de mogelijkheid of men deze mail liked of niet direct het duimpje omlaag ingetoetst met mijn misnoegen over deze actie. Waardeloos!

      16 dagen geleden

      Geef een reactie

    • Prettig
      16 dagen geleden

      Frater,
      Uw opmerking “De persoonlijke bonusaanbiedingen via de mail blijven (voorlopig) ook gewoon bestaan. maar via de app krijg je er méér EN heb je keuze in de aanbiedingen” klopt niet. Er valt niet meer in te loggen op de website. Normaal kon dat en dan zag je meteen je bonusaanbiedingen staan.
      Een medewerkster van het filiaal waar ik altijd koop vond die actie van AH ook maar niks en heeft mij geholpen en voor mij een bericht aan AH gestuurd. Daarop kreeg ik een reactie van AH in mijn mailbox met de mededeling dat ik in de app e.e.a. kon lezen. Maar daar gaat het hele verhaal nu over: Ik heb geen smartphone dus ook geen app. De medewerkster heeft nogmaals AH bericht maar nog geen reactie. Dat gaat niets worden dus! Dictatoriaal gedrag!!! Prima; er is ook nog een Jumbo!
      Het is verdorie te gek voor woorden: dit is de dank voor 40 jaar bijna al mijn boodschappen doen bij AH (in ditzelfde filiaal). Ondanks dat tel ik dus, omdat ik geen smartphone heb, niet meer mee.
      Ik begreep van de verkoopster dat AH gezegd heeft dat VEEL klanten het graag op deze manier willen. Ik begrijp niet wat die klanten er voor last van kunnen hebben als andere klanten het per computer doen.
      Ach ja: “Laten we wat meer naar elkaar omkijken”.

      16 dagen geleden

      Geef een reactie

    • jannievdl
      6 dagen geleden

      De AH in zoetermeer Noorhove heeft inmiddels de meeste kassa`s vervangen door scanapparaten. Kassamedewerkers ontslagen dus.
      je moet daar met een bonuskaart inloggen en met pin afrekenen. Als je met geld wil betalen moet je in een lange rij staan. er wordt dus op aan gestuurd dat je alleen met pin betaald.
      Ik vind het totaal onwenselijk. Ik ga naar een andere winkel, ook al is die verder weg. dag AH!
      zo wordt het winkelen erg vervelend en ontmenselijkt.

      6 dagen geleden

      Geef een reactie