- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 4 maanden geleden door .
annulering vakantiewoning belvilla
IK heb op 22 april jl. , ruim 7 weken voor de ingangsdatum, een vakantiewoning van Belvilla via hun website geannuleerd. Ik kreeg daarop een mail “re-annulering” toegestuurd. Daarna ontving ik telkens automatische mails waarin ik op bedreigende toon werd gesommeerd om het nog ontbrekende bedrag alsnog te storten. Ik heb telkens weer gereageerd en aangegeven dat ik al sedert 22 april heb geannuleerd en dat zij de zaak op de volgens hun geldende regels fatsoenlijk moeten afhandelen. Ik heb deze polemiek als bewijs opgeslagen.
Belvilla reageert helemaal niet en ik krijg sterk de indruk dat zij de reeds betaalde aanbetaling gewoon in hun eigen zak steken en niets meer van zich laten horen.
Mijn vraag is dan ook wat ik nog kan doen en zijn er andere leden die dezelfde ervaringen hebben als ik ?
Met vriendelijke groet,
Dhr. Wim Hermans,
Puth
-
-
Els0304meer dan een maand geleden
Ditzelfde probleem heb ik ook.
Al drie keer een uur aan de telefoon gehangen, geautomatiseerde retourmails, en enz
Heb nu mijn klacht bij Max Vakantieman gemeld.
Misschien voor u ook een idee.
Hoe meer klachten hoe betermeer dan een maand geleden
-