RegisterenInloggen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Juanita63 7 maanden geleden.

Juanita63
Juanita63
meer dan een maand geleden

Assistentie Schiphol

meer dan een maand geleden

Mijn man was tijdens de terugvlucht onwel geworden, hij is even buiten westen geweest. Omdat we niet de oorzaak wisten werd er assistentie gevraagd om ons naar de medische post te brengen. Die assistentie stond er ook maar er waren nog twee andere mensen die ook assistentie hadden aangevraagd. Omdat mijn man een spoedgeval was zou je denken dat dit de hoogste prioriteit had. De meneer die assistentie moest verlenen was zelf lichtelijk in paniek want 3 mensen was blijkbaar iets te veel voor hem. Afijn, hij beloofde mijn man direct daar te brengen en ik moest alvast vooruit lopen. Tot mijn verbazing zag ik mijn man voorbij rijden en stoppen bij een toilet. Daar werd hij door de man die assistentie moest verlenen op een bankje gezet omdat hij eerst twee andere mensen moest ophalen. Mijn man was kort daarvoor door onbepaalde oorzaak onwel geworden. Die ga je toch dan niet zomaar op een bankje zetten? Ik vertrouwde het totaal niet en heb mijn man zelf meegenomen om zeker te weten dat hij zsm bij de medische post zou komen. Bij de medische post bleek het aan het hart van mijn man te liggen. Dat maakt me eerlijk gezegd nóg bozer. Dit zou toch niet mogen gebeuren?
Ik heb een klacht ingediend bij Schiphol maar tot op heden geen reactie ontvangen. Vandaar dat ik nu mijn klacht bij u wil melden, kunt u ons helpen om duidelijkheid te krijgen hoe dit zo heeft kunnen gebeuren? Mijn doel is dat dit niet nogmaals bij iemand gebeurd want het had dus heel anders kunnen aflopen……