- This topic has 2 reacties, 2 stemmen, and was last updated 5 days, 2 hours geleden by .


Bellen en internet
Op 3 december ben ik overgestapt van KPN naar Oxxio voor bellen en internet. De internet verbinding is goed gelukt alleen de vaste telefoon aansluiting laat nog steeds op zich wachten. Elke dag krijg ik te horen dat ze zitten te wachten op een bericht van KPN. En wat ik ook probeer een medewerker die er verstand van heeft krijg je niet te spreken. Ze blijven zich verschuilen achter hun standaard zin. En ik als zzp’r heb mijn telefoon hard genoeg nodig in deze tijd. Kunnen jullie dit eens aankaarten in een van jullie programma’s?
-
-
Dwarsliggermeer dan een maand geleden
U moet weten dat Oxxio ooit is begonnen onder de naam Durion. En daar ging zoveel mis dat ze, om hun hachie te redden, de naam hebben gewijzigd in Oxxio. Oxxio is en blijft een slecht bedrijf!
meer dan een maand geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
Brammert5 dagen geleden
Voor mij nooit meer Oxxio!! Al 2 keer erg nare ervaringen mee gehad. Voor internet is https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/ een beter èn iets goedkoper alternatief.
5 dagen geledenGeef een reactie
Log in via mijn MAX. Heeft u nog geen account bij max? Maak die dan eerst aan op deze pagina.
-
-