- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 2 maanden geleden door .
Bestek spaaractie Albert Heijn
Ik heb in 2021 meegedaan met de Bestek spaaractie van Albert Heijn. Op een gegeven moment moest je jezelf registreren via Internet omdat de Steakmessen a.g.v. succes uitverkocht waren. Dit gedaan en 3 sets besteld. 31-12-21 gedaan en 01-02-2022 2 extra sets besteld. Beide zijn bevestigd! AH heeft 28-04-22 een mail gestuurd dat de bestelde messen in de zomer van 2022 beschikbaar zouden zijn. Daarna niets meer gehoord. 12-09-22 naar filiaal ( De Terp) in Capelle aan den IJssel gegaan en gevraagd of ze binnen waren. Bestelnummer was bekend en ze zou ze gaan pakken. Kwam ze terug met snij-messen. Nee ik heb Steakmessen besteld. Oh sorry, die komen deze week binnen. Kom later in de week maar terug. 17-09-22 teruggegaan. Maar alles was teruggestuurd op verzoek van Hoofdfiliaal. Locatie manager erbij en die verantschuldigde zich maar kon er verder niets aan doen. Ben klantenservice maar. 22-09-22 gedaan en die kon de bestelling bevestigen en zou e.e.a. uitzoeken en ik zou teruggebeld worden of een mail krijgen. 10-10-22 weer gebeld ( nu een zekere Jolanda aan de lijn) zij kon niets vinden ?? en het maakte ook niet uit want de actie is afgesloten en kon niet meer geleverd worden! Ik uiteraard voorgeschiedenis verteld maar dat maakte allemaal niet meer uit en zij zou de klacht doorspelen zodat ze bij AH wisten wat er bij de klanten speelt. Verteld dat ik speciaal bij AH boodschappen ben gaan doen om de 5 sets ( zegeltjes) te kunnen bemachtigen. Reactie was: maar daar heeft u toch ook boodschappen voor gekregen! Ik heb niets gekregen maar gekocht was mijn reactie. Toen vertelde zij doodleuk dat dit geen zin meer had en verbrak de verbinding! Schandalig. Kunt u hier iets aan doen?
-
-
Yootjemeer dan een maand geleden
Ik wacht ook nog op een set steak messen en was ze eigenlijk alweer vergeten…..!!! Is een actie in 2021 geweest. Dit duurt toch veel te lang !! Heb gekeken in mijn e-mail en ik vind een e-mail van 25-07-2022 dat ik de set op kan halen tm 11-09-2022 en dat het daarna teruggaat naar het hoofdkantoor. Deze week zal ik langs gaan bij het AH filiaal en kijken wat ze daar te vertellen hebben want inderdaad ben ik te laat maar Albert Heijn is ook niet een van de snelste met het uitleveren. Hieronder de e-mail die ik op 25-07-2022 van AH ontvangen heb.
Beste klant,
Goed nieuws! De besteksets liggen voor je klaar! Van vandaag tot en met zondag 11 september 2022 kan je je bestelling met nummer AH…… ophalen in je gekozen Albert Heijn-winkel. Wees er op tijd bij, want na 11 september zijn deze niet meer verkrijgbaar.
Ophalen van de bestelling:
Je kan je bestelling ophalen bij de servicebalie in je gekozen Albert Heijn-winkel.
Zorg dat je je reserveringsnummer AH…… bij de hand hebt bij ophalen van de besteksets.meer dan een maand geleden
-