- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 7 maanden geleden door .
Bestelling bij Virali.nl
Ik heb een haartrimmer besteld bij
Virali.nl op 14-04-2020
Deze is reeds 25 dagen onderweg.
Volgens hun antwoord op mijn vraag waarom hij nog niet geleverd was.
Zijden zij dat er een fout / probleem was geweest bij het post sorteer centrum van het postorder bedrijf
Dit was opgelost en mij bestelling was nu onderweg en of ik nog even geduld had.
Het vreemde is echter na een week wachten nog eens gemaild.
Kreeg toen antwoord van een andere medewerker, maar wel precies het zelfde mail.
Het kon zo een kopie zijn van de eerste.
Ik verwacht eigenlijk niet dat mijn bestelling nog komt.
Zijn er meer mensen met deze ervaring, en hoe kan ik mijn geld terugkrijgen van Virali.nl
-
-
Benitameer dan een maand geleden
Hallo,
Ik heb bij het bedrijf Voordeel.co op 13 april eenzelfde haartrimmer, met exact dezelfde reclame en filmpje, besteld en dezelfde ervaring. Nog steeds niets ontvangen. Bij het bestellen geeft het bedrijf je de indruk dat je bestelling dezelfde dag wordt verzonden. Niets is minder waar. Voordeel.co reageert niet op mijn mailtjes. Ze hebben mij een track en trace code opgestuurd, maar die wordt niet herkend. Gelukkig heb ik met een creditcard betaald en hoop daarmee mijn geld terug te krijgen. Ik heb bij de Reclame Code Commissie, ACM Consuwijzer, klachtenkompas en hier bij MAX Meldpunt melding gedaan van mijn ervaring.
meer dan een maand geleden -
EdWHmeer dan een maand geleden
Ook wij hebben een trimmer besteld. Begin april 2020. 1 + 1 gratis.
Geprobeerd te annuleren maar de klantenservice schreef dat dit nu niet mogelijk was. Moest de bestelling eerst ontvangen. Zal zeker aangifte doen maar ook dit figuur zal wel weer niet aangepakt worden door de politie. Geld weg.meer dan een maand geleden -
Benitameer dan een maand geleden
Hallo, ik heb op 13 april bij Voordeel.co de haartrimmer besteld. Gelukkig heb ik met mijn creditcard betaald en hoop dat ik via hen mijn geld terug krijg. Ik heb over dit bedrijf diverse instanties benaderd, zoals ACM Consuwijzer en de Reclame Code Commissie over hun verkoopwijze, waarbij ze de indruk wekken dat het artikel dezelfde dag wordt verzonden. Niets is minder waar en ze reageren ook niet op mailtjes. Wel een track een tracecode ontvangen, waarmee ze ook de indruk wekken dat het artikel onderweg is. Echter de track en tracecode wordt niet herkend. Vandaag van de Reclame Code Commissie bericht ontvangen dat ze mijn klacht over het bedrijf in behandeling nemen en het bedrijf gaan benaderen.
meer dan een maand geleden -
Veraatje69meer dan een maand geleden
Ik wacht al sinds eind maart. Meerdere berichten gestuurd naar het info adres van virali.nl wat zo genaamd 7 dagen per week bereikbaar is. Nooit een reactie ontvangen. Ook niet via andere kanalen die ik heb geprobeerd. Sinds eind maart dus geen enkele reactie en ook geen product.
Directeurtje heeft eind April een Audi R8 gekocht van zijn centen en de medewerkers die voor hem werken rijden ook in dure wagens die 1,5 week geleden zijn aangeschaft.
Dus iedereen DOE AANGIFTE en MAIL Omroep Max zodat dit bedrijf gestopt wordt!!
meer dan een maand geleden
-