RegisterenInloggen
Haines
Haines
7 dagen geleden

Bestelling

7 dagen geleden

18 oktober heb ik bij ClickToBuy een bestelling geplaatst en betaald, tot op heden nog niets ontvangen! Heb een aantal keren gemaild waar mijn artikelen bleven, bij track your order staat dat de artikelen op 18 oktober geordend zijn, 21 oktober de order is klaar en 21 oktober vervoerd is, daarna staat er dat op 30 oktober de artikelen teruggestuurd zijn naar de afzender! Ik heb mijn geld terug gevraagd omdat het veel te lang duurt, zij geven aan dat de artikelen zijn ingepakt en overhandigd is aan de bezorgdienst! Ik heb scherm foto’s gestuurd van de trackings, nu geven ze aan dat door corona het transport ontregeld is , kortom ik geloof er niets meer van , het duurt echt veel te lang!
Mijn vraag is, wat moet ik doen???

    • Dagmar27
      6 dagen geleden

      Haines,
      U heeft een bestelling geplaatst bij ClickToBuy maareigrnlijk bij:
      iShopZo B.V. | iShopZo | ClickToBuy | voordeelmepper.nl
      Statutaire naam
      iShopZo B.V.
      KVK 51136821
      Besloten vennootschap met gewone structuur (= de bestuurders zijn in principe niet aansprakelijk met hun privévermogen voor eventuele schulden)

      Gezien het enorme aantal soortgelijke klachten op div.fora en de Algemene voorwaarden kan geconcludeerd worden, met 99% zekerheid, dat Click to Buy een dropshipper is.
      Een wettelijk toegestane constructie maar niet met erg veel voordelen voor de consument.
      En vaak hele lange leveringstijden, inferieure kwaliteit en in verhouding duur (vergelijk maar op AliExpress).

      Click to buy wijst iedere verantwoordelijkheid bij élke klacht af, ook wordt menig keer het verhaal “is bij transporteur” (ja, maar wel de transporteur in China o.i.d.), komt o.b.v. zijn BV privé zonder veel problemen weg.

      U kunt proberen aangifte te doen en bij Click to buy middels aangetekend schrijven in gebreke stellen, uw koopovereenkomst ontbinden en uw geld terugvragen (of u het ktijgt betwijfel ik) met als reden: uitblijven levering.

      Ik hoop dat wat u heeft gekocht niet te duur is geweest, want hou er rekening mee dat u (net als alle andere gedupeerden) uw geld kwijt bent (tenzij u via Visa, AfterPay o.i.d. heeft betaald).

      Jammer.

      6 dagen geleden

      Geef een reactie