Registeren Inloggen
Jan 57
Jan 57
meer dan een maand geleden

Bezorging

meer dan een maand geleden

Kreeg melding van UPC dat ze het pakje gisteren (4-11) niet konden leveren, de reden was dat er geen portokosten waren betaald. Als ik ergens op klikte konden ze mij wel helpen met bezorgen. Uiteraard niet gedaan, blijkt een valse mail te zijn, heb niet online bestelling gedan. De mail zag er echt uit, alles klopte.

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Het is een plaag al die phising mails.
      Ik kreeg ze van de Rabobank waar ik al meer dan 35 jaar geen klant meer ben.
      En van de ANWB Visacard terwijl ik al ruim 8 jaar geen ANWB lid meer ben en de toendertijd gratis Visacard (<2002) heb ik nooit gebruikt.
      Ik heb ze van DHL, Post.nl, Wooncompagnie.
      En ja allemaal doorgestuurd naar de fraudehelpdesk én de zgn.afzender (maar dan uiteraard als forwarding message).
      Oh ja, je hebt ook van die sms berichten o.m. van de Belastingdienst.
      Brr, ik word er zo chagerijnig van…

      Bij enige twijfel: NIET openen, NIET op een link clicken en WEGGOOIEN die mail.

      meer dan een maand geleden