- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 10 maanden geleden door .
Bezorgklacht AD
Ik ben al meer dan een jaar verwikkeld in een strijd met AD om van m’n abonnement af te komen, het lijkt onmogelijk. Het komt voort uit onoplosbare bezorgklachten terwijl we gewoon in een woonwijk wonen, niet achteraf of niets. Uren aan de telefoon hangen, via “mijn AD” afmelden, terugbel verzoeken achterlaten, niets helpt. en ik kom er niet vanaf, wel contact met een medewerker gehad, die heeft me overgehaald naar een weekend abonnement, maar als je die ook niet krijgt heb je nog niets. Door een “misverstand” kreeg ik ook nog een aanmaning en is mijn abonnement geblokkeerd, dus ook geen digitale krant meer. Uiteindelijk weer gebeld en daar werd ik door de klantenservice letterlijk “afgezeken” omdat zij de afspraken niet kon terugvinden en ik zelf maar moest bewijzen wat de afspraken waren, kortom één puinhoop en megafrustratie!
-
-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-meer dan een maand geleden
Helaas is uw relaas een beeld van het “moderne, klantvriendelijke”zakendoen bij veel bedrijven anno 2022.
Daar wordt de mens niet vrolijk van.Een klacht indienen doet u bij voorkeur per:
contactformulier op de site van degene die in gebreke blijft (en u maakt hier een een screenprint van)
of
mail met leesbevestigingIedere afspraak die u maakt n.a.v. uw klacht legt u schriftelijk (gericht aan degene met wie u de afspraak heeft gemaakt) vast per:
mail met leesbevestigingOpzeggen doet u, met inachtneming van de opzegtermijn, bij voorkeur per:
mail met leesbevestiging
en/of
aangetekend schrijven
De betaling stopt u door uw automatische incasso per opzegdatum in te trekken.Ik weet het: heel omslachtig allemaal maar u heeft al zo veel geprobeerd……….
meer dan een maand geleden
-