RegisterenInloggen
Fotokrool
Fotokrool
24 dagen geleden

Boarden geweigerd bij Aegan Air

24 dagen geleden

Ons werd op 19 oktober jl. bij de check-in balie de toegang tot de vlucht naar Griekenland geweigerd door Aegan Air omdat we bij het boeken van de tickets (in 2020) onze voorletters in plaats van onze volledige voornamen hadden opgegeven. Erg vreemd dat ze onze reserverin toen hebben geaccepteerd, zelfs de wijziging van de vertrekdatum (wegens Corona).
Toen we Aegan Air belden (op advies van de balie medewerker) kregen we te horen dat ze dat niet konden wijzigen omdat de velden te klein waren (!!!!). Wij stonden daar mét onze paspoorten waarop duidelijk onze volledige voornamen staan en een baliemedewerker die dat kon bevestigen, maar er was niets aan te doen volgens Aegan Air.
Omdat het een verjaardagskado voor onze dochter was en zij behoorlijk overstuur was, zijn we als een speer naar een andere balie gerend en hebben 3 nieuwe tickets (totaal € 1.600,-) gekocht. Vreemd genoeg zaten we op precies dezelfde vlucht, alleen op andere stoelen. Aegan Air heeft onze stoelen dus gewoon weer verkocht en 2 x geld gevangen.
Eenmaal in Griekenland moesten we ook nog retourtickets kopen, dus in totaal heeft het ons ca. € 3.000,- extra gekost.
De oorspronkelijke reservering/tickets moesten we annuleren en we kregen te horen dat we 50% terug zouden krijgen. Tot nu toe hebben we nog niets ontvangen.
Erg vreemd dit allemaal, en we willen er alles aan doen om ons geld terug te krijgen, heeft iemand tips? We hebben al een schriftelijke klacht (online formulier) bij Aegan Air ingediend.