Registeren Inloggen
marion55
marion55
meer dan een maand geleden

Bolderman reizen

meer dan een maand geleden

Ik heb 19 juni 2020 telefonisch contact gehad met Bolderman ivm een busreis naar Wenen. De reis zou plaatsvinden op 18 juli 2020. Omdat de reis binnen 4 weken zou plaatsvinden moest ik de gehele reissom meteen betalen. Dit ook gedaan op 20 juni 2020. De Corona maatregelen zijn enorm versoepelt en reizen weer toegestaan.
10 dagen later krijg ik een melding dat de reis is geannuleerd ivm de uitzonderlijke Coronacrisis.
Na telefonisch contact krijg ik GEEN geld terug. Moet een voucher accepteren en mondeling werd verteld dat het wachten op geld sowieso 6 maanden gaat duren.
Inmiddels zijn de Corona regels versoepelt. Er spelen bedrijfseconomische redenen zoals: de bus niet vol krijgen en misbruiken Corona als uitzonderlijke situatie.
In mijn mailverkeer krijg ik ook het liquiditeitsprobleem verhaal, momenteel vrijwel geen inkomsten….. dan ben ik toch beetgenomen als ik op 19 juni j.l. een reis boek. We hebben het over 10 dagen en dan een annulering. Wat zijn mijn rechten, wat moet ik doen.
Ik heb aangegeven dat Bolderman mijn geld moet terugstorten binnen 14 dagen. Echter Bolderman geeft te kennen niet over te gaan tot restitutie van de betaalde reissom. Bolderman maakt nu misbruik van de situatie omtrent Corona.
Graag hulp.
Met vriendelijke Groeten, Marion