Registeren Inloggen
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
meer dan een maand geleden

Booking.com: belofte “We Price Match”

meer dan een maand geleden

Wij boekten begin augustus 2021 via Booking.com een verblijf in Italië voor juni/juli 2022 met prijsgarantie “We Price Match” en zonder reserveringskosten.

Een (1) appartement: EEN (=1) appartement dat wordt verhuurd door agent R.
Deze agent adverteert ook op Airbnb maar tegen een veel lagere prijs per nacht en mèt reserveringskosten.

Bij Airbnb komt de prijs (incl.reserveringskosten) van appartement ruim €220 lager uit t.o.v. Booking.com.
Onze periode was al afgeblockt (1 appartement hè en dat is aan ons verhuurd), de periode dierct voorafgaand en direct aansluitend niet.

Keurig alles ingediend en een beroep gedaan op “We Price Match”.

Maar omdat één appartement in één specifieke periode maar één keer kan (en wettelijk gezien mág) worden verhuurd beroept Booking.com zich op de voorwaarde in hun “We Price Match”; in de GELIJKE periode van uw boeking bij Booking.com.

Wees gewaarschuwd: dit riekt naar misleiding dat “We Price Match” van Booking.com als men een accomodatie boekt waar er maar één van is.

    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Het staat gewoon in hun voorwaarden. ‘Dezelfde in- en uitcheckdata”. Ik zie niks van misleiding.

      meer dan een maand geleden
      • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
        meer dan een maand geleden

        Meneer of Mevrouw Debree,
        Het staat dan wel in hun voorwaarden maar als een verhuurder één appartement verhuurt (en dit dus netjes maar één keer doet) kan de klant nooit dezelfde in- en uitcheckdata bij een andere aanbieder aantonen.
        Toch toont booking.com wel het logo van “We Price Match” hetgeen eerder gezien wordt dan de voorwaarden.
        Daarmee ben ik de boot ingegaan en daar voor waarschuw ik dus andere mensen: zal ik niet meer doen (wordt niet op prijs gesteld naar nu blijkt).

        meer dan een maand geleden