- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 5 maanden geleden door .
Booking.com
we hebben 13-2-2020 een boeking gedaan bij booking.com
vanwege corona 19-03-2020 gebeld om te annuleren maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
20-03-2020 booking.com gemaild om te annuleren
02-04-2020 hebben ze pas gereageerd dat ze niet kosteloos konden annuleren, meer een verzoek konden doen aan de accomodtie om kosteloos te annuleren of een verzoek tot wijziging data.
Daar hebben we mee ingestemd op 02-04-2020.
vervolgens horen we weer weken niets dus 29-04-2020 maar weer een mail gestuurd want telefonisch zijn ze weer niet bereikbaar.
De eigenaar van de accommodatie zei dat onze reservering toch is geannuleerd door booking.com maar ook geen geld heeft ontvangen
Mijn vraag is hebben we recht op een wijziging van data, kan booking.com dit zo maar doen?