RegisterenInloggen
  • This topic is empty.
Ennairam
Ennairam
meer dan een maand geleden

cashback actie mediamarkt-ziggo

meer dan een maand geleden

1 december 2019 bezochten mijn man en ik de Mediamarkt in Heerlen op zoek naar een paar Kerstcadeautjes. In de winkel worden we aangesproken door een mevrouw met een Ziggo-truitje aan. Ze maakte melding van een mooi cashbackactie van 200 euro. Dat kwam even goed uit. Dit konden we mooi besteden aan een nieuwe koffieapparaat. Alles werd ter plekke ingevuld door een vriendelijke dame. Ter plekke moest ik een cent overmaken en dan zou alles geregeld zijn. Nou haperde daar mijn telefoon. De app moest geüpdatet worden, omdat ik nog steeds met een pasje betaal en niet vaak iets doe met de app van de bank. “Geen nood, dan kan het ook anders. Thuis ontvangt u een bevestigingsmail met het bestelnummer van Ziggo. U ontvangt dan het geld terug via de bank.” De aardige dame vertelde nog zwanger te zijn, waarmee we haar feliciteerden.
Rond 20 januari 2020 zijn we terug geweest in de winkel en troffen gelukkig dezelfde dame aan. Zij heeft toen ter plekke de cashbackaanvraag voor ons gedaan. Zo het geld zou eraan komen na twee afschrijvingen van Ziggo. Prima geregeld. Dachten wij.
In maart zijn er dus al twee afschrijvingen gedaan van onze bankrekening, maar nog geen 200 euro teruggestort. Gebeld met Ziggo. Hier werd gezegd dat we bij Mediamarkt moesten zijn. Dan maar weer eens naar de winkel. Nu was er een meneer. Hij keek wel in het systeem en kon zien dat we klant zijn geworden en alles ingevuld was, maar hij wilde niet “rommelen” in een actie die door een collega is uitgevoerd. Wel zei hij dat de termijn 56 of 58 dagen na de stonneringstermijn van de twee betalingen verstreken moesten zijn, alvorens we geld zouden krijgen. Even wachten dus. Nog steeds hebben we vertrouwen dat het wel goed gaat komen.
In april volgt de vierde afschrijving van Ziggo en voelen we toch de noodzaak om eens te chatten met Ziggo. Wie weet werkt deze route beter. De chatmevrouw verwees naar de helpdesk. Wel kreeg ik van haar een telefoonnummer.
29 april is er mailverkeer geweest met Ziggo om de zaak weer te verduidelijken. Eerst was er nog twijfel over de voorwaarden waaronder een en ander afgehandeld moest worden. De verkregen voorwaarden heb ik vergeleken met de voorwaarden op de site van Mediamarkt. Deze stemden overeen. Meneer van de klantenservice kwam uiteindelijk weer met de melding dat we echt bij Mediamarkt moesten zijn.
Telefonisch contact gehad met Mediamarkt. Echter hier krijg je niet direct de winkel aan de lijn. Mevrouw kon niet helpen en gaf een ander telefoonnummer, die korter bij de afhandeling zou behoren. Ik dacht dat het Mediamarkt Heerlen zou zijn, maar nee. Deze mevrouw ontving de boodschap en zou het op mail zetten naar de vestiging. Ik zou terug gebeld worden. Uiterlijk binnen 5 dagen. Niet dus.
5 mei heb ik weer gebeld met die mevrouw en ze zou het weer doorzetten naar Heerlen. Aan haar heb ik gevraagd of het zin had om naar Heerlen te gaan. “Dan hebt u wel direct antwoord”. Zo gezegd zo gedaan.
Mijn man en ik zijn op onze fiets gestapt en naar Heerlen gegaan. De baliemedewerkster is in de winkel gaan zoeken naar andere medewerkers (wij hebben die niet gesproken). Een mevrouw zou veel ervaring hebben met Ziggo en cashback. Zij zou dit uitzoeken en we zouden dezelfde dag worden teruggebeld. Tot nog toe niet dus. Volgende week is weer zes weken voorbij en moeten we een volgende stap zetten. We willen toch echt de 200 euro, waar we conform voorwaarden recht op hebben.