RegisterenInloggen
marjaaverbeek
marjaaverbeek
meer dan een maand geleden

Contractadviespunt

meer dan een maand geleden

Ik werd gisteravond gebeld door Contractadviespunt met de mededeling dat mijn huidige energieleverancier Delta de tarieven had verhoogd terwijl mijn contract voor 3 jaar vaststaat.Volgens Contractadviespunt hadden zij hierover met Delta contact gehad maar wilde Delta daar niets mee doen.
Ik kreeg van Contractadviespunt een nieuw contractbaangeboden bij een andere energieleverancier tegen dezelfde voorwaarden als mijn contract bij Delta.Ik heb de offerte geaccepteerd.
Vandaag heb ik Delta gebeld en kreeg ik te horen dat Delta de tarieven absoluut niet heeft verhoogd. Dat kan en mag niet met een 3-jarig contract en bovendien wordt elke tariefswijziging aan de klant gemeld.
Ik heb gebruik gemaakt van mijn wettelijke bedenktijd van 2 weken.Ik heb de deal geannuleerd zowel bij de nieuwe energieleverancier als bij Contractadviespunt via E-mail.
Mijn vraag is of er meer mensen zijn die benaderd zijn door Contractadviespunt met dit verhaal.
Ik voel me opgelicht.Ik ben bang dat als ik niet geannuleerd had ik niet alleen had kunnen fluiten naar mijn welkomst premie bij Delta van 100,-€ , maar ook nog eens de boete had moeten ophoesten voor het tussentijds overstappen.

    • Debree
      meer dan een maand geleden

      Ik ben laatst twee keer benaderd door een club die alles van mij wist en zei dat hij belde nav mijn verzoek om bij Delta weg te gaan. Dat was ook de enige zin die ik heb gehoord, want ik kap consequent alle ongevraagde telefoontjes af met ‘bedankt, geen belangstelling’. Dat zou u voortaan ook moeten doen. Ik zit al 20 jaar bij Delta en dat bevalt me prima.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie