RegisterenInloggen
Martijn van Hest
Martijn van Hest
15 dagen geleden

Coolblue bestelling

15 dagen geleden

Ik kocht bij Coolblue, online een laptop, muis en sporthorloge voor mijn dochters slagen. Besteld, betaald, bevestiging gekregen incl. leverdag. Op dag van leveren vraag ik per whatsapp wanneer ongeveer. Sorry, het wordt morgen mijnheer. Ik zal verder communicatie achterwege laten maar met 2 dagen vertraging zijn muis en horloge geleverd en computer niet want deze was niet op voorraad? Ik kon een zelfde kopen en het verschil in prijs zou 50/50 verdeeld worden? Dat lijkt me niet helemaal de weg. Meermaals heeft men mij geprobeerd de order te laten annuleren, wat ik snap want dan is hun fout ongedaan gemaakt en annuleer ik maar dat heb ik bewust niet gedaan. Wat zijn mijn rechten hier? Iemand ervaring?

    • Dagmar27
      15 dagen geleden

      Beste Martijn,

      U heeft van Coolblue een order- en een betaalbevestiging gekregen neem ik aan.
      Daar staat op wat u exact heeft besteld, betaald en de leveringsdatum.

      Indien Coolblue niet levert wat aan u bevestigd is kunt u een in gebrekestelling aan hen sturen met een redelijke termijn (meestal 2 weken) om de ontbrekende (maar wel door u betaalde) computer te leveren.
      Indien Coolblue hier niet aan voldoet c.q. kan voldoen kunt u de koop ontbinden.

      U kunt uit coulance akkoord gaan met een gelijkwaardige computer maar dan zónder financiële verplichting uwerzijds: dat is úw “speelruimte” in deze kwestie.

      Ik wens u succes (en voor uw dochter de felicitatie m.b.t. het behaalde -school-succes),
      Dagmar

      15 dagen geleden

      Geef een reactie