Registeren Inloggen
Denise97
Denise97
meer dan een maand geleden

Creativ-Eventz wil geen vergoeding geven voor pakketreis

meer dan een maand geleden

Goedemiddag,

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen. Creativ-Eventz heeft haar probleem opgelost en een voucher beloofd.
    • Dennis76
      meer dan een maand geleden

      Beste Denise,

      Dit klinkt ons bekend. Graag zou ik met je in contact komen.

      Met vriendelijke groet,
      Dennis

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
      • Vulko77
        meer dan een maand geleden

        Beste Denise97,

        Laat je niet afschepen met een voucher.

        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        Heb je gemaild met naam en telefoonnummer maar hoor vervolgens niets ! Vraag me af wat de bedoeling is

        meer dan een maand geleden
    • Jan62
      meer dan een maand geleden

      Hallo Denise,
      Wij hadden precies hetzelfde, wij zouden van 9 t/m 12 april naar Krakau. De reis was begin februari geboekt en betaald. Na het uitbreken van de corona crisis en de lock downs wilden we weten waar we aan toe waren maar we hoorden helemaal niets van hun of het doorging of niet.
      Na vele malen mailen eindelijk een antwoord dat we nergens rechtop hebben van hun (geen voucher of geld terug) en dat we bij de reisverzekering moeten aankloppen.
      Hierbij de brief van Creativ_Eventz

      -Reactie aangepast door de redactie. Het kopieren en plakken van e-mails is niet toegestaan. Parafraseren mag wel.-

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Jan62
      meer dan een maand geleden

      Hallo,
      Heeft iemand verder nog actie ondernomen tegen Creativ_Eventz en eventueel iets bereikt?
      Gr, Jan

      meer dan een maand geleden
    • Pim Gout
      meer dan een maand geleden

      Beste mensen,
      Wij zouden op 29 april vertrekken naar Krakau. Alles betaald, maar tot nu toe geen enkele reactie op bellen of mailen. Ik hoor graag van jullie verdere ervaringen.

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        Denise 97,
        Wat zijn dat dan voor kontakten en hoe ziet die groepsapp er dan uit – ik krijg sterk het idee dat er alleen maar geklaagd wordt en er verder niets gebeurt. Ik ben ook (voorlopig) gedupeerd heb dezelfde afwijzing gekregen als ieder ander toezicht hier gemeld heeft.
        Ik heb me met naam en telf nummer gemeld bij het emailadres aangemaakt door ene Dennis (als ik mij de naam goed herinner )
        om gezamenlijk eeen handvat te hebben om deze club aan te pakken maar ik hoor dan verder niets.

        -Edit redactie: namen verwijderd-

        meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        Dennise97

        Natuurlijk wil ik me aansluiten en meeliften in een eventuele groep

        meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        Gedaan

        meer dan een maand geleden
      • Marian 1
        meer dan een maand geleden

        Hallo denise,
        Mijn man en zoon zouden ook in april 5 dagen naar polen gaan.
        Alles is betaald. Maar geen geld terug vanwege corona.
        Veel gemaild met creativ ook wel reacties terug gehad.
        Maar nu alles stil. En niet te bereiken.
        Laatste was dat ik bij mijn annulering verzekering moest wezen.
        Maar die betaald niet uit.
        Graag wil ik mij bij jullie aansluiten. In de hoop dat we wat voor elkaar krijgen met ze alle.
        Gr marian

        meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
      • Andrekarin
        meer dan een maand geleden

        Weet wel zeker dat ze van creativ meelezen, want in mijn mail die ik van hun kreeg stond. Waarom ik mijn ongenoegen uitte op dit forum.
        Ik heb t allemaal bij mijn reisverzekering neergelegd en binnen 10 werkdagen krijg ik bericht of ik geld terug krijg ja of nee.
        Ik ben ook bereid om met anderen in contact te komen zodat we sterker staan, bij wie moet ik me dan aanmelden.

        meer dan een maand geleden
      • Dennis76
        meer dan een maand geleden

        Beste Henk,

        Ik heb je gewoon gemaild. Misschien staat t in je ongewenste mailbox.

        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        -Reactie verwijderd door de redactie. Reactie speelt op de persoon en is dus niet relevant.-

        meer dan een maand geleden
    • Dennis76
      meer dan een maand geleden

      Beste Jan en Pim, wij zouden ook in April gaan. En hebben hetzelfde als jullie ervaren. Misschien kunnen we op een of andere manier in contact komen. Grt Dennis

      meer dan een maand geleden
      • Pim Gout
        meer dan een maand geleden

        Beste Dennis,
        Lijkt mij een goed plan. Suggestie hoe in contact te komen met elkaar?

        meer dan een maand geleden
      • Dennis76
        meer dan een maand geleden

        Ik heb een emailadres aangemaakt meldpunt20@gmail.com

        meer dan een maand geleden
      • henkmb
        meer dan een maand geleden

        Heb je een mail gestuurd – vervolgens hoor ik niets – complot ??.?

        meer dan een maand geleden
    • NicoF
      meer dan een maand geleden

      Ook wij zouden 16 april vertrekken en met hetzelfde afgescheept. Een telkens wisselende slechte gemanipuleerde communicatie. Ondertussen heb ik mij bovengenoemd e-mail adres aangemeld. Verder wil ik een klacht voorbereiden in de richting van ACM consuwijzer. Het gaat mij niet eens om het geld een voucher was prima geweest voor een andere datum.
      Groeten Nico

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Tjetje
      meer dan een maand geleden

      Wij zouden in Juni de reis naar Auschwitz maken . Maar dat zal ook wel niet door gaan.
      We hadden al een aanbetaling gedaan . De 2e aanbetaling hebben we niet betaald . Ook omdat er steeds geen reactie komt van creativ-eventz

      Na deze berichten hebben gelezen ben ik bang dat we de aanbetaling kwijt zijn.
      Ik hoop dat er nog iets te regelen is.

      meer dan een maand geleden
      • Tjetje
        meer dan een maand geleden

        Ondertussen wel goed contact gehad met creativ-eventz en ben tevreden over hun reactie.
        We wachten af of onze reis kan door gaan en anders gaan we een andere keer mee want las altijd lovende reacties over hun reizen.

        meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Laat je niets op de mauw spelden en betaal niet Totdat je in het vliegtuig zit.

        meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Dagmar dat heb je goed gezien!!!

      meer dan een maand geleden
    • Dennis76
      meer dan een maand geleden

      Beste Kate1,

      .Om te voorkomen dat men denkt dat ik contact kan leggen, reageer ik even.
      Ik sta op geen enkele wijze in contact met dit bedrijf.
      Ik heb dit email adres op deze site gezet om in contact te komen met lotgenoten. En ben erg benieuwd naar hun verhaal. Al is dat helaas hetzelfde verhaal als wat wij ervaren hebben. Om een open discussie op deze site te voorkomen doen we dat liever via het mailadres. Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid.

      meer dan een maand geleden
    • MarcelSelma
      meer dan een maand geleden

      Helaas hebben wij dezelfde ervaring met Creativ Eventz. Onze reis naar Polen van 20 mei gaat niet door. Dat wisten we natuurlijk al, dus hielden we daar rekening mee. Alleen het feit dat we van Creativ Eventz geen enkele tegemoetkoming krijgen, verbaasd mij zeer. Het gaat niet om het geld, een voucher was prima, om de reis op een later tijdstip te maken. Maar helaas, Creativ Eventz ziet dat anders. Dus nu aan de slag om op alle mogelijke manieren mijn geld terug te krijgen.
      Jeanine Janssen van Max kom in actie en pak Creativ Eventz aan. Ik ga het via de rechtsbijstand doen.

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Evelienkiba
      meer dan een maand geleden

      Ook wíj hebben vandaag de standaard mail ontvangen, met alleen de test om je bij je reisverzekering te melden. Morgen maar ééns gaan informeren. Zie het vooralsnog somber in .

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Gert1961
      meer dan een maand geleden

      Vandaag bericht gekregen dat de reis van 20 mei niet doorgaat , dat had ik wel verwacht. Maar geen enkele klantvriendelijke oplossing had ik niet verwacht .Alleen een doorverwijzing naar je reisverzekering. Morgen maar eens informeren en verder uitzoeken wat we kunnen doen . Er zolang naar uitgekeken en dan wordt het zo afgehandeld . Wat een teleurstelling .

      meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • Andrekarin
      meer dan een maand geleden

      Wij zouden ook 21 mei vertrekken, gisteren ook de standaardmail gekregen dat we contant moeten opnemen met de reisverzekering. Zo gezegd zo gedaan, maar de verzekering wil graag weten waarom creativ-events geen schadeloosstelling geven. Dus mijn vraag in een mail gestuurd, maar nog geen reactie gekregen.
      Andre en Karin

      meer dan een maand geleden
      • Dikke mug
        meer dan een maand geleden

        Jeetje ik heb exact hetzelfde

        meer dan een maand geleden
      • Denise97
        meer dan een maand geleden
        Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
        meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Tot mijn ergernis een koud en kil bericht gekregen van deze club dat mijn reis van 20 mei niet kan doorgaan, mijn aanbetaling van € 704,- ( gelukkig niet de totale som betaald ) moet ik maar proberen te verhalen bij mijn reisverzekeraar die daarop niet zit te wachten natuurlijk.
      Wat een schande- pure diefstal.

      Wil het er niet bij laten zitten

      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Heb voorlopig niets toe te voegen aan uw reactie.
      Heb precies dezelfde ervaring voor onze geboekte reis voor 20 mei-
      Schandalige behandeling- probeer maar bij de reisverzekeraar aldus hun email.
      Lijkt er dus op dat je zonder voorstellen van hun kant je geld op een ordinaire manier kwijt bent.

      meer dan een maand geleden
    • Joh1969
      meer dan een maand geleden

      Ook wij zouden op 20 mei naar Polen reizen met deze (achteraf) waardeloze reis organisatie. We hebben ook een mail gehad met de tekst dat je maar naar de reis/annulering verzekering moet gaan. Deze heb ik gebeld en dan krijg je te horen dat Creativ-eventz annuleert en dus ook moet terug betalen.

      meer dan een maand geleden
    • MarcelSelma
      meer dan een maand geleden

      Heeft er al iemand reactie terug gekregen van Creativ Eventz? Er wordt op mijn mails en telefoon niet gereageerd door Creativ Eventz.

      meer dan een maand geleden
      • Andrekarin
        meer dan een maand geleden

        Ik heb vandaag telefonisch en via de mail contact gehad. En dit is de mail die ik terug kreeg op mijn vraag , waarom er geen restitutie plaats vind.

        – EDIT REDACTIE: kopieren en plakken van mails is niet toegestaan. Parafraseren mag wel.-

        meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Dagmar27

      Het lijkt erop, gezien jouw berichtgeving, dat jij belang hebt bij het steunen van het standpunt van Creativ Eventz.
      Heel erg vreemd!

      Aan Allen.
      Dagmar27 heeft geen reis geboekt en is geen slachtoffer. Daarom erg vreemd hoe haar berichten zijn. Niet alleen op dit forum maar ook op andere klachten in hele andere categorieën zoals gezondheid.

      Laat je niet voor de gek houden. Geloof het niet totdat je in het vliegtuig zit bij dit bedrijf!!!!!
      EEN GEWAARSCHUWD MENS………….
      Need I say more?
      Kies veilig en voor jezelf!!!!

      meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Beste Dagmar27,

        Ik heb niet gezegd of gesuggereerd dat u uw mond moet houden. U heeft goede intenties schrijft u, dan is dat fantastisch.

        En u beschuldigd mij van ongefundeerde blaming en shaming? Wat ik schreef is geen onzin. De bewijzen heb ik dossier dik verzameld als het gaat over -EDIT REDACTIE- en ik weet met wie ik hier te maken heb.
        Mijn intenties zijn net als die van u goed en bedoeld om te helpen. Alleen weet ik, dat ik persoonlijk ervaring heb met dit gevaarlijke bedrijf en zo ik begrijp uit uw eerdere reactie aan mij, u niet. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
        Hoezo kunt u beweren dat ik onzin vertel dat niet gefundeerd is? Bent u er soms bij geweest?

        Ik zou u willen vragen om met respect te blijven reageren naar iedereen. Dat doe ik ook. En mocht ik u onbedoeld gekwetst gebben dan spijt mij dat oprecht. Zoals gezegd wij dienen hetzelfde doel, De gedupeerde hier helpen om recht te doen aan hun situatie, echter beiden met andere achtergrond informatie.

        Ik wens iedereen heel veel succes met het terugkrijgen van de reissom of in andere gevallen, wijsheid om te beslissen of u in de nabije toekomst toch met Creativ Eventz durft te boeken.
        Gr Kate1

        meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
      • Bedecpet
        meer dan een maand geleden

        Totaal geen communicatie vanwege dit “bedrijf”
        Ook wij hebben dezelfde slechte ervaring met creativ-eventz ( heeft zijn naam wel goed gekozen, m.n. is toch wel zeer creatief om geld af te houden van klanten )
        Trip voor nu eind mei reeds, reeds geboekt vorig jaar in oktober & voorschot betaald (saldo gelukkig niet betaald omdat we al in maart en april zagen dat deze trip toch niet zou kunnen doorgaan wegens de corona-crisis. Herhaaldelijke mails gestuurd begin april en begin mei met vraag wat er met voorschot gebeurt indien de reis niet doorgaat (wegens corona)…Maar tot nu nog zelfs geen mail met info/uitleg dat de trip niet zal doorgaan en uiteraard niets over reeds betaald voorschot
        Onbekwaam als reisorganisator

        meer dan een maand geleden
    • Andrekarin
      meer dan een maand geleden

      Ik wil wel met je in contact komen denise97, wij zijn ook gedupeerd.
      Dit is wat ik gisteren ter informatie van mijn verzekering kreeg. Dus misschien toch een klein lichtpuntje.

      Bent u verzekerd?
      Het annuleren van een vakantie door een oranje en rood reisadvies is verzekerd als u een annuleringsverzekering heeft. En als uw reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij niets voor u doet. Wilt u weten wat het huidige reisadvies voor uw vakantieland is? Kijk dan op deze website van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Lees ook het artikel Negatief reisadvies: mag ik mijn trip annuleren?
      Is de vertrekdatum van uw reis niet binnen 14 dagen? Neem dan eerst contact op met uw reisorganisatie, touroperator of vervoersmaatschappij. Zij bespreken met u de mogelijkheden. Wij nemen deze reizen nog niet in behandeling. Op dit moment is nog niet duidelijk tot wanneer er een negatief reisadvies geldt en uw reis niet door kan gaan. Houd u de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken goed in de gaten.

      meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Dank je , zover was ik al natuurlijk– maar als je geen annuleringsverzekering hebt afgesloten is de kans minimaal dat je reisverzekering wat voor je kan betekenen.
      Dus zonder een annuleringsverzekering wordt je gestraft lijkt het.

      meer dan een maand geleden
    • MarcelSelma
      meer dan een maand geleden

      Beste Henkmb,

      Daarover hoeft u zich niet ongerust te maken. De ACM is daar duidelijk over:
      Als de reisaanbieder zelf de pakketreis annuleert hebt u recht op uw geld terug. U moet uw geld binnen 14 dagen na de annulering terug krijgen. Mogelijk biedt de reisaanbieder u een voucher aan. In deze bijzondere situatie kan het verstandig zijn om die te accepteren. Door de coronacrisis is er mogelijk sprake van overmacht. De reisaanbieder hoeft dan andere kosten niet te vergoeden. Bijvoorbeeld uw inentingen of visum. zie daarvoor https://www.consuwijzer.nl/coronacrisis/uw-reisrechten-bij-het-coronavirus

      Creativ Eventz kan wel zeggen dat hij niet annuleert, maar hoe noem je het dan als de reis niet doorgaat?
      Ik heb inmiddels een advocaat ingeschakeld om dit dan maar desnoods bij de rechter uit te vechten.
      Ik heb begrepen van Denise97 dat daarvoor al meerdere procedures lopen via rechtsbijstand en geschillencommissie. En inderdaad zoals u al eerder opperde, Creativ Eventz leest hier mee. Dat blijkt wel uit de antwoorden die ik van Creativ Eventz via mail krijg. Die overigens op een intimiderende manier geschreven zijn, maar daar word ik niet warm of koud van.
      Mijn advies is dan ook om je rechtsbijstand en/of advocaat in te schakelen of het via de geschillencommissie aan te vechten. Via de site van de Autoriteit Consument en Markt kan je ook een klacht indienen over deze handelswijze van Creativ Eventz.
      U heeft zich bij Denise97 gemeld via haar email. Zij heeft mijn email ook, dus als u nog vragen heeft kunt haar vragen uw mail door te zetten naar mij.

      meer dan een maand geleden
      • MarcelSelma
        meer dan een maand geleden

        Nog ter aanvulling op mijn bovenstaande reactie heb ik inmiddels bericht gekregen van de ACM:
        Dank voor uw bericht van 8 mei 2020. U schrijft dat u een pakketreis hebt geboekt bij Creative Eventz. Deze is helaas geannuleerd vanwege het Coronavirus, maar de aanbieder weigert u uw geld terug te geven of een voucher aan te bieden. Dit wilt u melden bij ACM ConsuWijzer. Uw melding is belangrijk. Ook vraagt u ons om advies. In deze e-mail geven wij algemene informatie over uw rechten. En we vertellen wat u kunt doen.

        Informatie over uw rechten

        Krijg ik mijn geld terug als mijn reisaanbieder de pakketreis annuleert?

        Als de reisaanbieder zelf de pakketreis annuleert hebt u recht op uw geld terug. U moet uw geld binnen 14 dagen na de annulering terug krijgen. Mogelijk biedt de reisaanbieder u een voucher aan. In deze bijzondere situatie kan het verstandig zijn om die te accepteren. Door de coronacrisis is er mogelijk sprake van overmacht. De reisaanbieder hoeft dan andere kosten niet te vergoeden. Bijvoorbeeld uw inentingen of visum.

        Alles over corona-vouchers en tegoedbonnen

        Probeer er samen met het bedrijf uit te komen. Lukt dat niet? Dan kunt u naar een geschillencommissie of de rechter. Alleen zij kunnen uiteindelijk bepalen waar u precies recht op hebt in de coronacrisis. In deze situatie kunt u ook overwegen of u een bedrijf wilt helpen door een andere oplossing te accepteren. Bijvoorbeeld een voucher.

        Waarom is uw melding belangrijk?

        ACM ConsuWijzer registreert uw melding voor de Autoriteit Consument & Markt (ACM). De ACM kan zo zien waar er problemen zijn en of actie nodig is. Daarvoor kan één melding voldoende zijn. De ACM beslist of zij een onderzoek start. En wat ze daarna doet, bijvoorbeeld een boete opleggen.

        Gaat de ACM nu onderzoek doen?

        Dat kunnen wij u niet laten weten, omdat dat het onderzoek ongunstig zou kunnen beïnvloeden. Bedrijven weten vaak niet dat wij onderzoek doen. Ook kan blijken dat ze zich toch aan de regels houden. We willen bedrijven niet onterecht een slechte naam geven. We nemen wel contact met u op als we aanvullende informatie nodig hebben. Blijkt na onderzoek dat een bedrijf regels heeft overtreden? Dan kan de ACM dat bekend maken op http://www.consuwijzer.nl en op http://www.acm.nl.

        Lost ACM ConsuWijzer uw probleem met een bedrijf op?

        Nee, wij kunnen niet bemiddelen. Wij vertellen u wat uw rechten zijn en geven advies hoe u zelf uw probleem kunt oplossen.

        Met vriendelijke groet,

        ACM ConsuWijzer

        http://www.consuwijzer.nl

        http://www.acm.nl

        meer dan een maand geleden
    • NicoF
      meer dan een maand geleden

      All,
      Ondertussen staan er heel veel reacties en natuurlijk staat er ongetwijfeld één bij welke vanuit Creativ-Eventz gestuurd wordt. Het is de tactiek van verdeel en heers daar zijn ze goed in. Ondertussen trekt het meldpunt meldpunt20@ zich ook al terug?? Ik raad een ieder aan om een klacht via ACM, hoe meer hoe beter, in te dienen en je recht bijstand er zelf maar op te zetten want deze brij van een ieder die wat zegt en niets doet komt dit bedrijf alleen maar te goede. CE laat het gewoon doodbloeden en heeft niet zoveel met ons als klanten. Ook zie ik dat ingediende klachten over CE van tripadvisor verdwijnen heel vreemd allemaal. Laat je verder niet intimideren en haal je recht het is toch niet te bevatten dat een bedrijf gewoon doorgaat en zoveel mensen een poot uitdraait. Net doen of hun neus bloed en gewoon weer leuke zinnen op hun website zetten van wij gaan in juli weer door en ons laten stikken.

      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      😳😳😂😂😂😂😡

      meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Wat ik raar vind iedereen heeft zo’n hoge pet op van Brussel de EU , en nu heeft de EU zich erover uitgesproken dat iedere klant bij een reis recht heeft op volledige teruggave in geld ipv zo’n voucher . Maar de reisbranche weigert dit te doen onder het mom van dan gaan we failliet . Ik vraag mezelf dus af in wat voor rare wereld we leven . Namelijk als ik me huur niet zou betalen wordt ik uit huis gezet , komt de reisbranche hier zo maar mee weg dat kan toch zeker niet .

      meer dan een maand geleden
    • Redactie Meldpunt
      meer dan een maand geleden

      Bericht van de redactie:
      Let erop dat u zich in dit topic aan de forumregels houdt. De forumregels kunt u hier lezen. Bijzonder aandacht voor deze regels:

      Het plaatsen van namen en/of persoonlijke informatie van derden (zoals privé- en/of emailadressen, namen, telefoonnummers) is niet toegestaan.

      Een e-mail kan een auteursrechtelijke beschermd werk zijn. Wanneer deze nog niet eerder openbaar is gemaakt, mag een mail niet als citaat of in zijn geheel worden gepubliceerd op MAXmeldpunt. Mails parafraseren, in eigen woorden weergeven, mag wel.

      Dit is een consumentenforum. Klachten moeten dus gaan over een bedrijf en niet over een individuele persoon. Klachten over een persoon zijn off topic en worden verwijderd.

      meer dan een maand geleden
    • Vulko77
      meer dan een maand geleden

      Hebben alle gedupeerden een oplossing ontvangen van Creativ-EventZ???

      meer dan een maand geleden
      • Cvgenderen
        meer dan een maand geleden

        Nee, alleen dat we het bij je eigen reisverzekering maar moest terug vragen😀

        meer dan een maand geleden
    • Gerard67
      meer dan een maand geleden

      Het is triest dat bedrijven de corona uitbraak misbruiken door te stellen het is overmacht . Uiteraard verkeert de reisbrance en alles wat erbij komt kijken in zwaar weer , maar dat zelfde geld voor consumenten . De veel besproken voucher daar kleven ook bezwaren aan namelijk .
      1e Is dit een wettelijk document ?
      2e De voorwaarden erin is dit gelijk voor ieder bedrijf wat ze uitgeeft ?
      3e Als de eigenaar van de voucher vroegtijdig overlijdt wat gebeurt er dan met het tegoed ?

      meer dan een maand geleden
      • Vulko77
        meer dan een maand geleden

        Beste Gerard67,

        Het feit dat hier al zoveel gedupeerden zijn zegt genoeg over de organisatie. Zou zeker een terugbetaling eisen en met een andere organisatie deze reis doen.

        meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Aan iedereen,

      Ik heb gelezen dat er een regeling is toegezegd (een voucher) aan de meldster van dit topic. Ik hoop dat deze toezegging waargemaakt wordt.
      Voor iedereen die nog geen refunding/voucher heeft ontvangen, houdt vol en vecht voor je recht!

      Alle mensen die overwegen om te gaan boeken………. Op de site van Creativ Eventz staat dat ze verwachten vanaf 1 juli 2020 weer te kunnen gaan starten met de reizen. Echter voor de goede lezer is op het persoonlijke twitter account van de eigenaar van dit bedrijf te zien dat, m.b.t. de Nederlandse tours op museum Auschwitz, hij hoopt in september weer “te mogen”.

      Wees daarom gewaarschuwd en ben zeer voorzichtig met het boeken van nieuwe reizen én het doen van aanbetalingen………Zorg ervoor dat u niet, zoals velen voor u, ook een gedupeerde wordt.

      Veel sterkte en wijsheid iedereen!!
      Kate1

      meer dan een maand geleden
    • Heintje62
      meer dan een maand geleden

      Fijn dat de meldster haar volledige reissom als voucher terug krijgt met garantie op terug koop. Blijkbaar wordt er met twee maten gemeten door creativ eventz mijn aanbod was net boven de helft en net als de meldster niet op internet reageren.. En als je dat afwijst kon de heer niet meer normaal communiceren. Ik laat het bij de geschillencommissie. Met zo iemand wil je toch niet meer op vakantie.

      meer dan een maand geleden
      • Vulko77
        meer dan een maand geleden

        Amen…

        meer dan een maand geleden
      • Piet123
        meer dan een maand geleden

        Wij zouden ons met 4 graag aanmelden om de krachten te bundelen….welk emailadres kan dat , kan iemand dat vermelden nu denise weg is…

        meer dan een maand geleden
    • Cvgenderen
      meer dan een maand geleden

      Cora en ik hadden graag afgelopen april gegaan, met Thankyouverydutch. Dit bedrijf wordt door jullie aangeraden, op de site.
      Ik vraag me af, hoe is jullie samenwerkingsverband?

      We hadden geboekt en betaald voor de excursie toen kwam de corona eraan… helaas kregen we direct te horen dat we geen vouchers of refund kregen: want zij konden niet regelen dat vouchers evt vervalst zouden worden (uhm…). Een refund deden ze niet, want die zouden wij wellicht ook nog bij reisverzekering kunnen terugvorderen en dan zouden we 2x het geld krijgen en er een slaatje uit kunnen slaan. (uhm..) Ondanks dat wat zij wilden wettelijk niet eens is toegestaan, kregen we te horen dat we verder nog geïnformeerd zouden worden. Ondertussen onze reisverzekering benaderd, uiteraard vergoedde de reisverzekering ook niks (want, zeggen zij: bedrijven horen refund/voucher te geven).

      Een paar weken later kwam de vervolginformatie van Thankyouverydutch: dat de bar die ze wilde openen om vanuit daar de excursies te organiseren door Corona niet meer gerealiseerd kon worden. Al het geïnvesteerde geld zou in rook opgegaan zijn.
      Wij konden dus definitief fluiten naar welke tegemoetkoming dan ook, geen vouchers, refund of vervangend reisje.

      Afijn, corona is almachtig en kan niemand iets aan doen. Shit happens, die dingen gebeuren..dachten we nog.

      Totdat we al snel begrepen dat Thankyouverydutch nog bestaat, als zijnde een Pools bedrijf. Waar is ons geld dan?
      Na een korte research op internet blijken veel klachten te zijn over de beide bedrijven Creativ-Eventz en Thank you very dutch. Klachten gaan al tot ver voor corona tijd…Ze betreffen oneerlijke behandeling over (terug)betalingen in het nadeel van klanten, onwettelijke beweringen vanuit de bedrijven.. Zo ook deze corona kwestie.

      Dit is toch echt asociaal, eerst klanten verwijten/suggereren dat ze een slaatje uit een refund zouden willen slaan of een voucher vervalsen om vervolgens doodleuk (tien)duizenden euro’s niet aan klanten terug te geven.

      Ben dus benieuwd hoe de bedrijven met elkaar samenwerken. Ik vind dat zolang Creativ-EventZ BV blijft verwijzen naar Thankyouverydutch zij net zo goed hun verantwoordelijkheid moeten pakken.

      En dan nu doodleuk weer ermee doorgaan. Sommige klanten zijn vouchers beloofd, nadat er bij sites als Meldpunt veelvuldig beklag is gedaan. Die weg ook maar bewandelen dan. Kassa, Meldpunt, Facebook, etc etc.

      Veel plezier met al het geld, de vruchtbare samenwerking met Thankyouverydutch…Dat jullie maar vele mooie reisjes en excursies naar Auschwitz mogen maken, de bijpassende sfeer weten jullie vast wel te bereiken! #klanteningrafstemminglatenkomen

      meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Cvgenderen,
        Vraag je niets meer af!!
        Zet je rechtsbijstandverzekering in en hoop op refunding. Accepteer geen voucher maar claim je geld terug. Daar heb je recht op!

        Inmiddels is de eigenaar van Creativ Eventz kwaad op de ANVR. Lees vooral ook zijn privé Twitter account.

        En wijsheid gewenst met beslissen of u met dit gezelschap überhaupt nog wilt reizen. Lees maar eens alle recensies die je kunt vinden over dit bedrijf. Het is zeker niet “rozengeur en maneschijn”!!!

        meer dan een maand geleden
      • Andrekarin
        meer dan een maand geleden

        Wij hebben gelukkig ons geld vergoed gekregen door de reis en annulering verzekering.
        Maar ik vind het nog steeds zakkenvullers van creativ eventz, ze laten verzekering voor hun kosten opdraaien, waar is en blijft het geld van alle gedupeerden.
        Ik ben laatst telefonisch
        benadeerd door iemand van MAX word daar nou nog wat mee gedaan. Ben wel benieuwd

        meer dan een maand geleden
    • M-Louise
      meer dan een maand geleden

      Beste mensen,
      Ze hebben nu op hun Website staan bij een volgende uitbraak van corona dat je kosteloos mag omboeken naar een latere datum.
      Dit is voor de mensen die nu boeken en wij? Waarom bij ons niet??

      meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Opvallend is dat de eigenaar/manager Creativ Eventz op Tripadvisor op 1 recensie al veelvuldig een andere reactie heeft gegeven. Staat vol met aantijgingen, beschuldigingen en intimidaties.

      meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Reactie verwijderd door de redactie in verband met aanval op de persoon.

      meer dan een maand geleden
    • Tin-ker
      meer dan een maand geleden

      Ook ik heb nare ervaringen met Creativ-Eventz, en dan met name met de eigenaar, de reis was zelf zeer bijzonder maar de eigenaar heeft er zelf een heel naar smaakje aan gegeven. Bedreigingen en zeer ongepaste termenwaren niet van de lucht. Hij zou beter moeten weten als Auschwitz “kenner”, respect staat niet in zijn vocabulaire. Op F*cebook heeft hij de recensies uitgeschakeld, op Tr*padvisor staan nog recensies te lezen die genoeg zeggen. Ik hoop voor alle gedupeerden dat ze hun geld, zoals het hoort, gewoon terug krijgen zonder dat ze nare mails krijgen.

      meer dan een maand geleden
    • PASCAL152
      meer dan een maand geleden

      Net zoals zovelen problemen in verband met reis. Onmiddellijk na annulatie terugbetaling gevraagd, aanbod gekregen om reis om te boeken maar daar zouden dan administratiekosten bijkomen, dus in plaats van terugbetaling nog iets meer te betalen.
      Op dat ogenblik nog geen sprake van voucher.
      Voorstel voucher er pas na 6 maanden gekomen waar ik niet wou op ingaan en terugbetaling vroeg.
      Thans melding gekregen dat tot terugbetaling enkel kan als voucher werd aanvaard.
      Diverse mails en als ik dan nog eens op mijn rechten wijs krijg ik van zaakvoerder de melding dat met mij niet te praten valt en hij alles contact stopt zet.
      Bovendien dreigt hij als ik verdere stappen zet en dit kenbaar maak mij een proces aan te doen wegens “eerroof”, al heb ik de indruk dat deze firma eer zeker niet hoog in het vaandel draag.
      Zijn er dan geen mogelijkheden en kan deze firma daar zomaar mee wegkomen want gaat niet enkel om mijn voorschot maar zoveel anderen. Makkelijke manier om in deze tijden van corona centje bij te verdienen op de kap van hun klanten

      meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Laat je door dit bedrijf niet gangmaken. Er zijn al uitspraken van de geschillencommissie dat hij MOET betalen. En hij dreigt graag heel graag zelfs! Hij heeft nu weer een mooi woord opgezocht en nog wel een woord dat in België veel word gebruikt in het strafrecht. Maar Belgisch strafrecht is voor België niet voor Nederland!
        Meldt uw schade bij een rechtsbijstand of reis verzekering! Die gaan u helpen. En als je meer wilt weten reageer dan met uw mail adres op dit bericht dan help ik u met alle liefde verder!
        Sterkte en laat je niet overschreeuwen door Creativ Eventz!

        Eerroof volgens Wikipedia
        Eerroof is in het Belgisch strafrecht het kwaadwillig, in het openbaar en zonder wettelijk bewijs aan een persoon ten laste leggen van een bepaald strafrechtelijk feit, dat zijn eer kan krenken of hem aan openbare verachting kan blootstellen, en waarvan de wet het bewijs niet toelaat (artikel 443 van het Strafwetboek). Het is een vorm van aanranding van de eer of goede naam en onderscheidt zich van laster doordat de wet het bewijs van het ten laste gelegde feit in geval van laster wel toelaat.[1]

        Een voorbeeld: iemand beschuldigt een persoon van diefstal, maar het wettelijke bewijs daarvan is niet meer te leveren omdat de zaak verjaard is.

        meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Oh je bovenstaand bericht over o.a. Eerroof is als antwoord op Pascal152 van vandaag 29-4-2021
        Gr. Kate1

        meer dan een maand geleden
      • PASCAL152
        meer dan een maand geleden

        Rechtsbijstand komt niet tussen omdat het om een contractueel geschil gaat en reisverzekering niet omdat corona niet van toepassing is.
        Hoe kan ik verder in contact komen en meer inlichtingen winnen. mijn mailadres is

        meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Hoi Pascal 152

        Ik meld me bij je de komende dagen op je mailadres dat je hebt verstuurd.
        Samen staan we sterk!

        Gr. Kate1 en consorten

        meer dan een maand geleden
      • Tin-ker
        meer dan een maand geleden

        Ze blijven ook negatieve recensies verwijderen, dus waarschuwen van nieuwe klanten kan enkel hier of op tr*padvisor.

        meer dan een maand geleden
    • Tin-ker
      meer dan een maand geleden

      Ze blijven ook negatieve recensies verwijderen, dus waarschuwen van nieuwe klanten kan enkel hier of op tr*padvisor.

      Dus mensen: wees gewaarschuwd als je boekt, geld terug krijgen is erg lastig en als je commentaar levert krijg je dreigende taal terug!

      meer dan een maand geleden
      • Kate1
        meer dan een maand geleden

        Tin-Ker en alle anderen,

        Alleen hier blijven dingen staan.
        Op Tripadvisor wordt ook alles verwijderd! Overal waar je maar kunt bedenken; Google, webwiki, graydon noem maar op. Dus ook bedrijven die je zou kunnen gebruiken om hun “financiële gezondheid” of juist niet hebben een mogelijkheid om recensies te laten schrijven over Creativ Eventz, maar hij heeft een vinger in de pap.

        Hij klaagt vooral naar zijn klanten hoe slecht het gaat in de branche en dat het mageren tijden zijn.

        Ook klacht.nl biedt u hulp aan:
        Klachten over Creativ-EventZ
        Hieronder kunt u zien welke klachten er over Creativ-EventZ zijn gemeld.
        Hoe meldt u een klacht over Creativ-EventZ?

        Indien u een klacht wilt melden over Creativ-EventZ voer dan de onderstaande stappen uit:
        1. Klik hieronder op de knop ‘Klacht melden over Creativ-EventZ’.
        2. Beschrijf uitvoerig welke klacht u heeft en welke oplossing u wenst van Creativ-EventZ.
        3. Deel uw klacht met Creativ-EventZ en geef aan dat u uw klacht op Klacht.nl heeft geplaatst.
        https://www.klacht.nl/creativ-eventz/#more

        Een team, een taak……Geld terug‼️
        Gr. Kate1

        meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Dagmar hij heeft al zijn facebook pagina’s andere namen gegeven en googelt met bv’s om buiten schot te blijven. Ben gewaarschuwd. Reageer op meldpunt20@gmail.com
      Laat je nummer achter en vraag Dennis om contact te leggen?

      meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      De negativiteit is niet op 5 handen te tellen. Nogmaals leg contact via het mailadres en vraag Dennis om contact te leggen

      meer dan een maand geleden
    • MarcelSelma
      meer dan een maand geleden

      Hallo Dagmar27,

      Ik heb contact gehad met GGTO. Zij kunnen op dit moment niets betekenen. Dat kunnen zij pas op het moment dat Creativ Eventz failliet is. Ik ga dan ook stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Dit had niet zo hoeven zijn als Creativ Eventz volgens de richtlijnen van Autoriteit Consument en Markt had gehandeld. Ook is er geen contact mogelijk. Er wordt zowel telefonisch als op mail niet gereageerd. Ik heb mijn advocaat opdracht gegeven om hiermee aan de slag te gaan. Ik raad anderen aan dat ook te doen via advocaat, rechtsbijstand of geschillencommissie.
      Het mooie in Nederland is dat je maar 2 schuldeisers nodig hebt om een faillissement aan te vragen.

      meer dan een maand geleden
    • Andrekarin
      meer dan een maand geleden

      Bedankt voor de informatie, maar wat gebeurt er dan met het geld wat een ieder betaald heeft, dit is toch raar. Er is nog geen vlieg tickets of hotels geboekt, waar blijft dat geld dan. Als we nou nog gedeeltelijk terugkrijgen, dat ze bijv 10 % houden voor administratieve kosten, daar kan ik nog mee leven. Maar blijf t vreemd vinden, creative eventz zn zakken vullen en de reisverzekeringen hiervoor op laten draaien.

      meer dan een maand geleden
    • MarcelSelma
      meer dan een maand geleden

      Moet je wel het hele verhaal erop zetten:

      Inreisverbod of land ‘op slot’
      Als een land ‘op slot’ gaat, zoals Italië en Spanje, vanwege het coronavirus dan mogen zowel vliegtuigen als reizigers het land niet in. De reis kan dan niet worden uitgevoerd door de luchtvaartmaatschappij en reisorganisatie. Als reiziger kun je dan kosteloos annuleren. Of de reis wordt geannuleerd en je krijgt geld terug.

      En de reis is geannuleerd door Creativ Eventz dus moet men geld terug betalen.

      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Precies wat ik reeds opperde ‘ waar is dat geld gebleven – krijg helaas bericht vanCreativ EventZ dat men vind dat ik met stemmingmakerij lasterpraat ophang – Heb alleen benoemd waarmee we als boekers worden geconfronteerd door deze club – je wordt in ieder geval niet serieus genomen lijkt het- maar tot zover wat mij betreft

      meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Dubbele reactie verwijderd door de redactie

      meer dan een maand geleden
    • PetraS
      meer dan een maand geleden

      In de brieven die ik gehad heb van creativ-eventz geven ze vaak aan dat zij de reis niet annuleren. En zeggen dat dit overmacht is.

      meer dan een maand geleden
    • Kate1
      meer dan een maand geleden

      Aan alle gedupeerde:

      Creative Eventz is een op geld beluste bedrijf. Zijn organisatie geeft geen vlieg gegevens vrij om zodoende zelf het geld voor de reeds geboekte zelf collectief terug te vragen in geld vorm. Het bedrijf staat er inmiddels om bekend dat het maar 1 antwoord kent. Nee!! Het interesseert het bedrijf niet hoe de individu dit ervaart en kent geen scrupules. Het bedrijf schroomt niet om bij (in hun ogen) “gezeur” over te gaan tot het doen van bedreigingen. Deze bedreigen liegen er niet om. Ik heb er zelf ervaring mee met nog een aantal reizigers die bij dit bedrijf een reis hebben gedaan.
      De directeur van het bedrijf en de medewerkers die de administratieve en organisatorische zaken regelen voor de reizen van Creativ Eventz gaan door tot aan Aangiftes voor bedreiging bij de politie.

      Ik kan jullie oprecht maar 1 heel goed advies geven:
      Verzamel jullie allemaal samen en neem een advocaat in de arm, of als je een uitgebreide RECHTSBIJSTAND verzekering hebt, Meld de schade daar en laat de RECHTSBIJSTAND het gevecht aangaan met Creative Eventz.

      -Deze reactie is aangepast door de redactie. Aanvallen op een persoon zijn verwijderd.-
      meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
    • PASCAL152
      meer dan een maand geleden

      Wil graag verzamelen maar hoe bereiken wij elkaar. Vandaag terug dreigende mail gekregen. Moet melding hier afhalen en dan is hij eventueel bereid verder te praten. Op mijn vraag dat ik dit chantage vind begint hij terug te schelden en te dreigen. Nu spreekt hij dat ik nooit zou hebben gereageerd en buiten de termijn maar heb onmiddellijk op het ogenblik van de annulatie mail gestuurd.
      Deze persoon zou moeten geschorst worden, is een schande voor de hele reissector

      meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Dat betekent toch niet dat zij de verplichting die ze zijn aangegaan met u niet dienen na te komen in plaats van de botte melding dat u maar moet proberen bij uw reisverzekering uw centjes terug te krijgen die daarop niet zit te wachten

      meer dan een maand geleden
    • Denise97
      meer dan een maand geleden
      Edit redactie: Deze gebruiker heeft verzocht haar post te verwijderen.
      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      Beschaafd , u verdrinkt in uw eigen onbeschaafdheid- schandalig hoe u klanten die voor hun rechten proberen op te komen schoffeert

      meer dan een maand geleden
    • henkmb
      meer dan een maand geleden

      -Reactie verwijderd door de redactie, reactie op de persoon en dus niet relevant-

      meer dan een maand geleden
    • Vulko77
      meer dan een maand geleden

      Heeft de topicstartster haar berichten verwijderd omdat ze door Creativ-eventz een oplossing kreeg of een bedreiging?

      meer dan een maand geleden
    • Piet123
      meer dan een maand geleden

      Helaas heeft dennis zich teruggetrokken…zijn er nog anderen die zich willen verbinden (samen staan we sterk)…

      meer dan een maand geleden