RegisterenInloggen
Inge Tervoort
Inge Tervoort
22 dagen geleden

Dekbedovertrek Beter Bed

22 dagen geleden

Ik heb op 7 mei een dekbedovertrek bij Beter Bed besteld en betaald!
Door foute adressering heeft de koerier GLS het overtrek op 17 mei weer teruggestuurd naar Beter Bed.
Op 20 mei heb ik, na een wachttijd van 15 min.contact gehad en alle juiste gegevens met een dame doorgenomen. Ze zou ermee aan de slag gaan. Na een week weer gebeld, toen was er nog niets mee gedaan. Op 3 juni een e-mail gestuurd, en nog niets gehoord. Nu wil ik mijn geld terug. Ik ben er klaar mee.

    • Dagmar27
      21 dagen geleden

      Beste Inge,

      U schrijft “Door foute adressering”; welke adresgegevens stonden er op de bestelbevestiging?
      Dat is nl.van belang wilt u sterk staan in uw reclamatie.

      Ik ga er vanuit dat u uw bestelbevestiging heeft gecontroleerd en hier uw volledige adres op vermeld stond.
      Dan staat u sterk: zeker als u de bestelbevestiging nog heeft en kunt overleggen samen met uw betaalbewijs.

      Ik ben wel eerlijk: gezien de reviews over m.n. dekbedovertrekken laten zien dat u een hele lange adem moet hebben om uw recht te krijgen.

      Succes (en laat de afloop even weten alhier),
      Dagmar

      21 dagen geleden

      Geef een reactie