RegisterenInloggen
Gerard52
Gerard52
meer dan een maand geleden

Delta fiber

meer dan een maand geleden

Ik heb een Delta fiber aansluiting. De installatie was al een drama en de kwaliteit nadien misschien nog wel slechter. Ben al meer dan een half jaar bezig om mijn gewone kabel aansluiting terug te krijgen. Is al meerdere keren toegezegd maar er gebeurd niets. Bellen heeft geen zin want na uren wachten en door en doorbonden te worden hoor je alleen maar dat er aan gewerkt wordt. Klachtformulier invullen helpt ook niet want daar wordt ook niet op gereageerd. Waar wel binnen 20 uur op werd gereageerd was de terugboeking van mijn maandelijkse betaling met de mededeling dat bij niet tijdige (hoe verzinnen ze het) er €17,70 kosten bij zouden komen. Ik weet niet wat ik nog kan doen.

    • Alex van Kampen
      meer dan een maand geleden

      Hallo Gerard52, u kunt een monteur van Delta laten komen die alles voor u gereed maakt.
      Ik weet niet wat u wilde doen met glasvezel maar TV kijken via glasvezel is te vergelijken met TV kijken op een PC/Laptop/Smartphone m.b.v. een app. dit kan via WiFi of via een UTP-kabel. Heeft u een glasvezelmodem met WiFi? Het e.e.a installeren kan idd. lastig zijn zorg dat u alle inlogcodes bij u heeft tijdens het installeren. Ik weet dus niet wat u wilt of verwacht maar glasvezel kan geweldig zijn. De kwaliteit kan en hoort goed te zijn.

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie

    • Max Pay
      meer dan een maand geleden

      Op klachtenkompas.nl en reviews.nl (heeft ook veel nep reviews!) lees ik inderdaad veel klachten over de klantenservice en klachtenafhandeling van Delta-fiber. Het is dus altijd goed om, voor men een contract afsluit, even te zoeken op klachten maar wellicht had u geen andere keus? Ik heb mijn twijfels maar misschien helpt een schriftelijke klacht?

      http://www.delta.nl/klantenservice/klachtenprocedure/

      meer dan een maand geleden

      Geef een reactie