- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 2 maanden geleden door .
E bike reparatie Amslod
wij hebben twee jaar geleden een E bike gekocht bij Amslod, nu is deze kapot en gemeld bij Amslod voor reparatie. dat kon wel twee maanden duren vertelden zei ons maar dat vonden wij veel te lang . na vier keer heen en weer bellen en drie mails gezonden waar wij geen enkele reactie op kregen. kregen wij toch de planner te pakken. en kon het een week eerder. 6 augustus zou de monteur langs komen. na de hele dag gewacht te hebben maar weer eens bellen. we kregen te horen dat de monteur ziek was en ze niet konden zeggen wanneer er weer een ander beschikbaar is. nu zitten wij dus in de garantie nog steeds met een kapotte fiets die voorlopig dus niet gerepareerd kan worden. Mijn vrouw doet thuiszorg en heeft de fiets hard nodig maar daar hadden zei niets mee te maken. Wat kunnen wij hier aan doen. een fietsen maker hier in de buurt kan het wel snel maar dat gaat ons geld kosten. terwijl de fiets nog in de garantie valt. kunnen wij de rekening naar Amslod zenden ?
-
-
Robenmeer dan een maand geleden
Ik heb dit soort verhalen over Amslod (en ook Stella) inderdaad vaker gehoord
In het reclame filmpje van Amslod die de laatste tijd veelvuldig wordt uitgezonden,
repareert Amslod niet alleen de E-bike van Tooske, maar ook de grasmaaier van het stel
Je staat vaak machteloos in dit soort gevallen
Of je rekening naar Amslod kunt sturen, geen idee, maar niet geschoten is altijd mis
Mijn advies aan iedereen is: Koop E-bike’s bij een erkende rijwielhandel met een reparatiewerkplaats
bij u in de buurt. Je betaald wat meer dan bij Amslod en/of Stella, maar in de regel is de service
een stuk beter
Ik kocht bijvoorbeeld bijna 7 jaar geleden een Batavus Stream bij de een erkende dealer in
mijn woonplaats. Na 3 maand ging de middenmotor kapot. Batavus stuurde onmiddellijk een
nieuwe en de dealer regelde de rest. Afdeling perfecte servicemeer dan een maand geleden-
Voortmeer dan een maand geleden
Dag Roben,
Ik wil toch even reageren op uw reactie.
U haalt toch een paar dingen door elkaar.
Tooske maakt geen reclame voor Amslod maar voor Stella.
Dat Stella je fiets aan huis komt repareren is waar maar dat ze dan ook je grasmaaier repareren is natuurlijk een reclame stunt en zal niet gebeuren.
Mijn vrouw en ik hebben beiden al een aantal jaren een Stella fiets. Wij vinden het super fietsen wij willen niets anders meer.
Ook is onze ervaring met Stella dat Stella altijd erg vlot reageert op een email die je naar ze kan sturen als je een vraag hebt (of er iets mis is met je fiets). Dan komt Stella echt bij je aan huis voor de reparatie. Ook de eerste servicebeurt doen ze aan huis en is gratis.
Ook kun je natuurlijk ook gelijk naar een van de vele servicepunten/winkels gaan waar vaak een fietsenmaker aanwezig is die je gelijk helpt.
Dus als u een Amslod fiets hebt ga die dan maar snel inruilen voor een Stella, super fietsen u zult er geen spijt van krijgen.meer dan een maand geleden -
GeborenAmsterdammermeer dan een maand geleden
Hallo Roben en Voort,
Over Amslod en Stella elektrische fietsen zijn heel veel klachten.
Google maar eens.
meer dan een maand geleden
-
-
GeborenAmsterdammermeer dan een maand geleden
Hallo Wrapje,
Ik raad je aan om juridische hulp te zoeken.
Amslod is al eens in het televisieprogramma “Kassa” geweest bij De Belbus : de service is bedroevend en met veel moeite had de dame haar geld teruggekregen…
Google maar eens.
meer dan een maand geleden -
Miss Marplemeer dan een maand geleden
Beste Wrapje,
Het is erg vervelend wanneer je min of meer voor je werk afhankelijk bent van je e-bike en je er niet gebruik van kunt maken vanwege een mankement. Iedereen kan dat begrijpen, dus ook de mensen van Amslod en Stella.
De reclames spiegelen altijd het ideale plaatje. Men wil verkopen en om de klant zover te krijgen dat deze juist die Amslod/Stella fiets gaat kopen haalt men alles uit de kast. Bij aankoop zullen ze ongetwijfeld beloofd hebben dat het met de garantie wel goed zit. Als u van te voren had geweten dat u twee maanden op een monteur moet wachten had u waarschijnlijk nog wel eens nagedacht. Wat ik overigens vreemd vind is dat de monteur niet kwam en dat u zelf moest bellen met het bedrijf om er achter te komen dat de monteur gewoon niet zou komen of ziek was. Een normaal fatsoenlijk bedrijf zou zelf contact met u hebben opgenomen om u te laten weten dat de monteur ziek is.
Eerlijk gezegd denk ik dat de toegezegde monteur niet meer was dan een ‘zoethoudertje’! Wat ik zou doen in uw situatie is nog een keer contact, zowel telefonisch als per mail, met het bedrijf opnemen en de situatie nogmaals goed duidelijk maken; dat u vanwege uw werk afhankelijk bent van de e-bike en geen reserve fiets voor handen heeft. Kortom u heeft vanwege uw garantie recht op een zo snel mogelijke reparatie! En als men volhoud dat dit twee maanden gaat duren kunt u aangeven dat u de fiets bij een plaatselijke fietsenmaker ter reparatie aanbiedt en dat u de rekening naar Amslod/Stella stuurt. Mocht dit niets opleveren dan is er altijd nog de mogelijkheid om Kassa, Radar of De Rijdende Rechter in te schakelen.
meer dan een maand geleden
-