Registeren Inloggen
Cees1949
Cees1949
meer dan een maand geleden

Essent

meer dan een maand geleden

Het viel mij op dat mijn maandtermijn van de energielevrantie niet werd afgeschreven in de maand oktober. Ik heb een flexibel contract bij Essent en betaal maandemijks 259 euro. Nadat ik ingelogd ben bij Mijn Essent zie ik dat mijn facturen tot en met september 2022 keurig op tijd zijn afgeschreven, geen openstaande bedragen. Ga ik naar mijn persoonlijke gegevens zie ik ineens dat er staat dat dit een inactief leveradres is. Niets opgezegd, geen mail van Essent, geen telefonisch contact geweest.
Nu wil ik contact opnemen met Essent, u begrijpt dat dit onmogelijk is, zowel via de klantenservice als via de chat.
Twee klachten:
-Zonder te weten is ons adres een inactief leveradres. Zonder vorm van communicatie kan dit toch niet.
-Essent is niet te bereiken. Geven zelf aan dat het langer als een uur duurt.

    • SuperBitch – scherp & hulpvaardig-
      meer dan een maand geleden

      Cees1949,

      Ik weet het niet hoor maar zou het wellicht iets te maken kunnen hebben met de tegemoetkoming energiekosten?
      Voor november en december ontvangen huishoudens een vaste korting op de energierekening van € 190 per maand.
      Daarnaast lopen er nog diverse toeslagmogelijkheden (inkomensafhankelijk).

      meer dan een maand geleden