RegisterenInloggen
CatharinaCorneliaTheresia
CatharinaCorneliaTheresia
8 dagen geleden

ETS isolatie uit Enter

8 dagen geleden

Mijn vraag is of jullie meerdere klachten van ETS uit Enter hebben.
Wij hebben sinds 13 december 2019 nog steeds een hele nare slepende situatie met ETS isolatie uit Enter.

Ze hebben bij ons met verkeerd materiaal gespoten.
De stank was enorm, het sloeg echt op je luchtwegen, in plaats van te nevelen vielen er complete klodders naar beneden. Ze hebben een ravage gemaakt bij ons in huis.
Ze hebben geen enkel protocol ten aanzien van het werk gevolgd
Ze hebben de vaten niet gecontroleerd, niet/of zonder te kijken op de foto gezet op locatie
Ze hebben niet proef gespoten,
Ze hebben er een zootje van gemaakt bij ons en zelfs met de rechtsbijstand verzekering komen we niet verder.
Ze willen de schade die ze gemaakt hebben niet oplossen/vergoeden.
Ze willen het liefst nog een keer die foam (soudafoam) opspuiten. We hebben voor de vloer nml al bij aflevering moeten betalen.
Ze willen helemaal niks doen om ons maar iets tegemoet te komen met al deze ellende. Het enige dat we kunnen krijgen is een alternatief voor de hoofdprijs.
Wij voelen ons niet gehoord en hebben het idee dat ons de schuld in de schoenen geschoven wordt door hun onoplettendheid.

Ze hebben de verkeerde foam (bestemd voor de Poolse markt) zo als verwijderd, maar nog niet helemaal.
Ze hebben de vloer en een stuk dak met het verkeerde spul geisoleerd. Onder de vloer hebben ze het weggehaald en daar willen ze het liefst morgen opnieuw spuiten.
Onder het dak is het nog lang niet goed weggehaald en hebben we heel veel schade aan meubilair, muren en kozijn. Zelfs een binnenwand, en een topgevel hadden ze gespoten, echt te zot voor woorden wat een puinhoop.
De pur trok het stuukwerk van de muur, ook dat moeten ze herstellen maar willen ze niet.

Al met al is het een heel probleem waar we nu al vanaf 13 december mee zitten, we zijn moe, heel moe.

vriendelijke groet,

Fam Klaver

Ik heb lang gewacht maar nu denk ik, als ik geen melding maak weten jullie het niet en ik kan me niet voorstellen dat er niet meer klachten over ETS binnen komen bij jullie0

    • Dagmar27
      8 dagen geleden

      Beste Jan en Carla,

      Mijn reactie lost uw giga probleem niet op, ik zou niet weten hoe.

      Maar u bent niet de enige met klachten:
      Het bedrijf laat slechte reviews verwijderen op Trustpilot.
      Het bedrijf stuurt een reviewer een dreigmail voor proces over laster.
      Op bobex.nl komt dit bedrijf er regeelmatig niet al te best uit m.n. qua uitvoering.
      Op klantenvertellen.nl staan reviews welke uw verhaal (deels) bevestigen.

      Heel veel sterkte gewenst met deze ‘isolatie-cowboys’; I keep my fingers crossed for you 🤗.

      Dagmar

      8 dagen geleden

      Geef een reactie

      • CatharinaCorneliaTheresia
        5 dagen geleden

        Beste Dagmar,

        Dank je wel voor je bericht. Ik was er al bang voor dat ik de enige niet was met problemen. De werkmannen lopen overal tegen problemen op.. zij moeten het maar op zien te lossen en in de minnen te schikken…. Het is jammer maar ook begrijpelijk want ik denk dat ze veel geld kwijt zijn aan ‘inkopen’ op internet want van mond op mond reclame moeten ze het niet hebben.
        Ik hoop dat meer mensen zich melden, zodat er collectief wat gedaan kan worden tegen deze praktijken.

        Vriendelijke groet Jan en Carla Klaver

        5 dagen geleden

        Geef een reactie

    • keesje39
      1 dagen geleden

      U kunt een melding doen bij het Klachtenkompas van de Consumentenbond: https://www.klachtenkompas.nl/. En aanmelden bij Kassa en Radar. Ik wens u veel succes en sterkte.

      1 dagen geleden

      Geef een reactie